Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jyllandsringen
  • #3   24. dec 2013 jeg er helt klar over hvad det er for et kursus smiley
    har været på kørekursus mange gange, men aldrig et setup kursus.
    men hvis det kun er for begyndere gider jeg ikke, derfor ville jeg gerne høre fra nogen som selv har været afsted smiley

• #5   24. dec 2013 Jeg var på vennelisten i efteråret, men kom desværre ikke med. Har planer om at tage det i 14. Min setup viden kan sgu godt klarer et begynder kursus smiley

Snakkede med dem, og fik af vide at største delen af tiden går i pitten, med en masse landevejs test, og kun med en smule banekørsel...

Mvh Brian

• #6   25. dec 2013 Hvor tilmelder man sig?

• #7   25. dec 2013 Man ringer til FDM ,måske her : 70 13 30 40

• #8   25. dec 2013 Tog kurset forrige sommer. Syntes det var rigtigt godt.

• #9   25. dec 2013 Jeg var på det for to år siden, det er fint for nogen der ikke ved noget overhovede men man lær ikke noget men ikke kan læse sig til eller gør i en garage samme med et par venner.
    Jeg fik dog lov at køre rigtig meget må banen da min cykel stod som den skulle, så helt spild var det ikke

• #10   25. dec 2013 Jeg var på setupkurset i foråret og fik rigtigt meget ud af det. Det er velegnet for dem, der er udstyret med ti tommelfingre og en generel mangelfuld viden om affjedring.
    Man kan selv læse sig til teorien og give sig i kast med skruningen, hvis man har modet - det er ikke raketvidenskab. Men jeg var glad for at der var kompetente hjælpere, der kunne give råd og vejledning.
    Jeg fik da skilt min forgaffel ad og fyldt mere væske i, da den bundede ud ved hård opbremsning. Det havde jeg aldrig kastet mig ud i på egen hånd. Desuden var min affjedring også sat for hårdt op og efter den blev gjort blødere har jeg fået en mere rolig, komfortabel og velkørende Street Triple.
    Vi havde minimal banekørsel, da det sneede og var 5 gr..

Kommentér på:
jyllandsringen

Annonce