{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RSV MILLE
  • #1   15. jun 2012 Hej
    Den jeg havde var godt nok fra 2004.
    kørestillingen er temmelig extrem, og så ved jeg ikke om du er glad for V2.
    Den trækker som en vild men til gengæld skal du være lidt forsigtig når du bremser ned ved f.eks en rundkørsel, det store moment gør også at den motorbremser lidt voldsomt.
    Så mit råd er kør en rigtig god lang tur og se om du kan vænne dig til det, men hvis du kan er det en rigtig fed cykel både den fra 2000 og den fra 2004 som jeg havde


  • #2   15. jun 2012 min er fra 01, og syntes den er super lækker at køre på, og V2 det holder smiley
    Skal desværre af med min... smiley


  • #3   15. jun 2012 Jeg har kørt lidt på en suzuki sv 1000 og jeg synes det var en kanon fed måde den leverer kræfterne på smiley ved ikke om den minder om RSV'en?

  • #5   16. jun 2012 nu ved jeg ikke med svèren, men millen er voldsom ja, og den holder ikke op med at trække... smiley den er virkelig brutal, men overrasker ikke smiley
    du kunne jo kigge på min hvis det er...


  • #6   16. jun 2012 All italierner har lidt små fejl, men ikke noget der er vær at snakke om. Virkelig lækker cykel både den gamle og den ny model. Og motor er virkelig stærk og stabil, den trækker bedre end en sv 1000. Sv1000 er en rigtig fin cykel men man kan ikke helt sammenligne de to cykler. Vil helt klart vælge en Mille

  • #7   16. jun 2012 Hvis du dykker ned i Apriliaforum.com vil du kunne hente rigtig meget fin information fra Mille ejere. Både rsv Mille og Rsv 1000 er velkørende og ikke mindst særdeles pålidelige. Begge modeller har haft nogle småproblemer som helt sikkert er udbedret, når man køber brugt fra den årgang, du nævner.

    Den største tjeneste du kan gøre dig selv er at finde en Mille R, da den bl.a har lidt finere affjedringskomponenter (öhlins) end standard (Sachs/showa).

    Rotax motoren har et rigtig dejligt træk og selv med den lidt høje standard gearing er den meget wheelieglad. Den motor fungerer bare og du vil i din søgen efter viden finde ud af, at der er Mille'r der har kørt meget meget langt.


  • #8   16. jun 2012 Mål evt hvor meget den lader mad. Laderegulatoren/ensretteren har det med at stå af i den alder (hvis ikke tidligere). Kontroller også "det brune stik" med tre gule ledninger der går fra generator til laderegulator. Det har det med at smelte.


  • #9   16. jun 2012 Laderegulator er nu ikke det svagest, men stikket som også bliver nævn, det er nu nemt at lave om på. Det første årg. Af Mille og falco var der også fejl i ledningsnette men også nemt at rette.

  • #10   18. jun 2012 Mange tak for de gode svar : )
    Nu gælder det bare om at få cbr'en solgt


Kommentér på:
RSV MILLE

Annonce