{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rsv mille - brut
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   7. aug 2018 Ja før eller siden begår starter koblingen selvmord, og det er en udskrivning på 10-12.000.

    Cyklen er sikkert fin, men den er italiensk på godt og ondt.

    Spændingsregulator, som på alle andre cykler.

    Forgaffel service og bagdæmper service skal nok også laves, hvis det (som oftest) ikke er lavet i dens levetid.

    Den har ikke nogle deciderede fejl, som de fleste andre 17 år gamle MC'er ikke har. smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   8. aug 2018 #2 - Jo motoren er Rotax og derfor fra Østrig, men der er jo flere dele på en MC end motoren. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   8. aug 2018 Er Aprilia ikke italiensk?

  • #8   8. aug 2018 Jeg har kørt 73.000 på en Falco, som har samme motor, men er detunet en smule.
    Jeg har skiftet koblingsplader 2 gange (ca. 1.200,-DKK købt på nettet) og en koblings slave cylinder til ca. 800,-DKK,ellers intet udover dæk, klodser, olie osv. Så hvis ellers cyklen er velholdt, er der ingen grund til at holde sig tilbage.
    Hvis den stadig har den originale bagdæmper, er det en god idé at skifte den til noget ordentligt, som på (næsten) alle andre cykler.


  • #9   10. aug 2018 Hej
    Jeg har en RSV Mille R tilsalg.
    Koblingsstarter er skiftet samt der er lavet opgradering på nogle punkter såsom bagbremse mv.
    Der er bulder potte på og der følger en ekstra med.
    Den skal høres smiley
    Den har gået 41.000 og er ved at få skifter kronrørslejer nu, da jeg ikke var tilfreds med originale.
    Den bliver synet i kommende uge og klar til salg. Bemærk at det en R model med en masse kulfiber og forbedringer i forhold til en normal Mille.
    Kan sende billeder og prisen tager vi hvis det er interessant


  • #10   10. aug 2018 Har haft en aprilia rsv 2000. Kære fint. Men syns den blev hurtigt kedelig at køre på. Pg a af manglende træk kraft.

  • #11   10. aug 2018 Hvis starterkoblingen ryger kan man selv lave det for 500 kr med Ktm reservedele. Super fed lyd og er god til snoede veje.

Kommentér på:
rsv mille - brut

Annonce