2.848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Norge - erfaringer med tankstationer?? Norge - erfaringer med tankstationer??

Vi drager snart til Sydnorge og har tænkt os at tage de små veje fra sted til sted MEN jeg er blevet advaret om afstanden mellem tank stationerne - der er lstor afstand siges det?

Nordligste by på vor tur Vågå

Nogen erfaringer her på siten når nu MC'en begynder at tørste efter 200 km?

Skal man tage hver eneste tank man ser efter at have passeret 50 km eller andre råd?

På forhånd tak

Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Norge - erfaringer med tankstationer??
  • #2   25. jun 2012 Jeg tankede på første tank efter 100 km, klog af skade smiley
    Ville dog holde mig fra de helt små veje, for de er altså små, og selv de større veje er fyldt med sving, så snart man er nord for Stavanger.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #3   25. jun 2012 Vi har heller ikke haft problemer med at finde tankstationer deroppe. De ligger, som Lars H siger, i de fleste byer. Vi plejer at tage den første tank vi møder, efter den første cykel er begyndt at blinke.

Hvis I kan undgå at tanke på tværs over et fjeld, ville jeg gøre det - det er noget dyrere. Vi gav lidt over en krone ekstra pr. liter da vi nød-tankede oppe på et fjeld sidste sommer.

God tur.

• #4   25. jun 2012 Jeg oplevede at støde på en lokal tank, der var lukket, og automaten tog ikke visa, så det blev en nervepirrende tur på dampene, og til omkring 80 km, fra sidste virksome tank.

• #5   25. jun 2012 Det er ikke så galt i sydnorge, det er værere når man kommer op i den nordligste halvdel.

• #6   25. jun 2012 Du må også påregne at du køre noget længere pr ltr, kørte på min gamle V-strom sidste år, kørte ca 25 herhjemme, og var oppe på 33 i norge.
    T

• #7   25. jun 2012 Bare ha nok penge med, jeg tankede diesel i morges til tilbudsprisen 12.68 normalt ca 13.35 og benzin ca 1 kr dyrere.

• #9   25. jun 2012 Fantastisk med alle de kvalificerede svar - jeg bliver hver gang imponeret over den hjælpsomhed der straks gives her på siten - Thumps Up ;-))

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #10   26. jun 2012 +1 til Alla(Kolding) R's observation om at man kører længere på literen. Jeg kører normalt ~230 km på en tank. Deroppe nåede jeg over 300 et par gange.

Kommentér på:
Norge - erfaringer med tankstationer??

Annonce