732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

fantastisk tur til sverige fantastisk tur til sverige

Ja så var jeg endelig på tur med min Ducati.
vi var to afsted på den med et bjerg af oppakning, vi kørte til Gamleby der ligger oppe ved Vimmerby. i alt en tur på omkring 900 km. Maskinen kørte fantastisk hele vejen. dog skal jeg sige, stol aldrig på en luft madras fra harald skrald. og køb kædespray hjemmefra, jeg var heldig at finde en lille dåse til "kun" 116 sek. men det var fedt at komme afsted. Man kan rigtig mærke at man er i sverige fordi bilisterne faktisk kører efter færdselsreglerne, man skal lige vænne sig til at når man kommer over til danmark at alle kører som det passer en. fantastisk tur, jeg gør det igen lige så snart jeg kan. det er egentligt utroligt hvor meget man kan stuve ned i en tanktaske og to side tasker.
god sommer Chr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fantastisk tur til sverige
  • #1   16. jul 2012 Dejligt at høre, var selv derovre på en 4-dags tur i påsken og skal igen her i uge 33 smiley ..

• #2   16. jul 2012 Sveriger ER bae for fedt.. I øvrigt erlandevejen ved Årjäng superfede, men der er 600 km derop... Fra Malmö ;o)

• #3   16. jul 2012 Jeg har også lige været afsted -> Helsingborg, Lammhult, Vastervik, Vättern og hjem. Har ellers været godt træt af de laaange lige svenske veje, men fik denne gang gps'en med med ruter lavet hjemmefra på MapSource. Det var fedt smiley

Det viste sig, at der er rigtigt mange små snoede skovveje stort set uden trafik i det sydlige Sverige med rig mulighed for at give den lidt havre. Kanon. smiley

Kommentér på:
fantastisk tur til sverige

Annonce