{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Heidenau K60 på asfalt {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet til Heidenau K60 på min SR500, da jeg godt vil have lidt scrambler stil over den og syntes det er super sjovt at køre på løst underlag. Men man kan tydelig mærke at dækket bliver meget mere levende på asfalt, i forhold til mine BT45. Så der er helt klart gået lidt kylling i den, mht sving.
Hvad er folks erfaringer med dette dæk, på asfalt? Kan jeg stadig lægge maskinen i nogle rimelig vinkler? Ikke at jeg på noget tidspunkt har presset mine BT45 til sit yderste.

Min frygt er at de bare slipper. Hvilket jo sikkert ikke er tilfældet. (Med mine 3 år på MC er jeg jo stadig nybegynder)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heidenau K60 på asfalt
  • #1   28. jul 2012 Okay. Godt at høre. Jeg giver det lige lidt tid, inden jeg giver los.

    Tak for svaret.


  • #2   28. jul 2012 Har lige kørt 5000km igennem europa på alt underlag på K60 Scout på alt underlag. De var perfekte.. og kørte mcen som vanligt.. det eneste er vibrationeren man lige skal vænne sig til..

    Nyd dem.. de er super gode at køre på


  • #3   28. jul 2012 Du er ikke alene, har selv lige ombygget BMW´en til en scrambler med Heidenau og er skræmt fra vis og sans smiley


  • #4   28. jul 2012 Ja, støjen og vibrationerne skal man lige vænne sig til. Godt nok er min maskine en et-stamper, der i forvejen, kilder de rette steder, ved bestemte hastigheder og omdrejninger. Det er så lige blevet til lidt mere fornøjelse med K60´erne.
    Men er Scout´en ikke også bedre hvad det angår?

    Ole L: Den scrambler må jeg da lige lure på smiley

    Desværre er mit "projekt" gået lidt i stå ved udstødningen, da jeg ikke kan finde en der er oplagt. Og er også i tvivl om det kan laves, så røret ikke kommer for langt ud.


  • #5   29. jul 2012 Claus A Vi er i samme båd ang. udstødning, for selvfølgelig skal der da være oplagte rør på en scrambler.
    Jeg har fået lavet forrør i rustfrie, og fået skaffet nogle meget små og korte potter fra England. Nu mangler jeg så "kun" at få det hele tilpasset og elektropoleret.
    Men der kommer billeder når projektet er helt færdig.


Kommentér på:
Heidenau K60 på asfalt

Annonce