1.876 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Navigation i udlandet Navigation i udlandet

Hey MCG!

Jeg skal en tur til frankrig og køre lidt. Hvad bruger i af navigation når i er afsted? Jeg vil gerne bare købe noget navi-haløj til min Iphone. Men det skal sgu være uden data forbrug. Altså noget hvor man kan bruge kortet i offline funktion. Kender i noget som er noget værd?

Nordskov

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navigation i udlandet
  • #1   2. aug 2012 UDirect køre offline på Iphone, det virker ok..

• #3   2. aug 2012 Men Jacob, tomtom er jævnt dyrt? Og jeg har læst det ikke virker så godt på den nye opdatering? Er du sikker på det virker offline? smiley

• #4   2. aug 2012 Mig bekendt er der ikke GPS i en Iphone. dvs. at den ikke kan finde din position uden data forbindelse.

• #5   2. aug 2012 Joh joh, det kan den godt. Men den kan ikke loade kort og sådan... Jeg har lige hentet Navfree. Det virker offline. Jeg har testet det, og det virker. Det er gratis og indeholder kort over DK. Hvis man vil køre i udlandet skal man tilkøbe kort á 18,- stk. For et helt land.
    Om 14 dage prøver jeg i Frankrig. Så skal jeg nok skrive hvordan min tur er gået smiley

• nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 17
    #6   2. aug 2012 ellers kan google maps anbefales, der er kommet en opdatering hvor man kan hente den del af verden man har brug for til offline brug, men der er ikke "lag" med, så det er kun selve kortet og ikke alle de ekstra små detaljer som tankstationer og satellit visning.. osv

• #7   2. aug 2012 hmm, kan googlemaps hentes til Iphone? Det skal jeg lige ha så da smiley

• #9   2. aug 2012 ahh, så det derfor. Den er helt original... Så intet googlemaps til mig smiley
    Så tak skal du ha :=)

• #10   2. aug 2012 I har da helt ret. Jeg har misforstået hvad A-GPS betyder. Troede kun det virkede når man havde data forbindelse, som er urimeligt dyrt i udlandet.

• #14   2. aug 2012 Tomtom til iPhone virker perfekt ! Og bruger ingen data.
    Med en jail break på sin iPhone kan man iøvrigt hente det uden at betale.... Det er selvfølgeligt fyha

• #15   3. aug 2012 Hvordan er muligheden for at søge adresser i Tomtom når man er offline? Er der nogle funktioner som ikke er der ligeså når man er offline?

• #16   3. aug 2012 Æh TomTom til iPhone fungerer 100% som
    En løs navigator. Der er kun brug for data til trafik / vejr meldinger.

Der er altså ikke brug for nogen form for data !

• #17   4. aug 2012 Kanon! Jeg syns bare ikke det fremgår særlig tydeligt på appstore, om det virker offline. Men det gør det så... Tak smiley

• #18   4. aug 2012 Jeg bruger Co-Pilot og er rigtig glad for det.

• #19   4. aug 2012 Her hjemme er google maps skide godt, men i udlandet er det for dyrt. Du kan kun hente 16km rute til ofline brug resten skal hentes på mobil data. Brugte det lidt i tyskland Ca 150 km og der fik jeg en regning på 400 kr da jeg kom hjem, se det kunne jeg jo lige så godt have brugt på en program til mobilen og det var enda med de nye roaming priser i EU 6.5 kr/mb.

• #20   5. aug 2012 Hmm... Troede iPad og iPhone var ens også på det punkt..??
    Jeg har kun en iPad og slår "mobildata" fra.. "lokalitetstjenester" til..

Og så har det ikke kostet en bøjet 5'er at bruge "Googlemaps".. Og det virker fint.. Brugt det både i Tyskland, Frankrig, belg/holl. Norge/Sverige og senest i usa..

(har selvf. Ikke iPad på styret.. smiley ;-) Men den ligger øverst i topbox/tanktaske og reg. Tid sted kørselsmønster osv.. Og så er det nemt lige at checke gps i pauserne..

Skal jeg rundt kringlede steder hvor der er brug for at få ruten dikteret, er min gamle nokia navigator guld værd... (Vist oprindeligt købt m et abb. Hvor al gps. opdatering var incl.)I inderlommen og en earplug fortæller garanteret smukke "birgitta" (valgt stemme i menuen smiley ) med en lidt morgen søvnig stemme hvor jeg skal hen.. altid en fornøjelse.. Sikker på hun er blond og meeeget naturlig så'rn nedover.. Hvis I forstår.. smiley )

• #21   8. aug 2012 Hehe Henrik. Kan man mon hente sådan en "Birgitta" til mobilen? Eller til når dagen ebber ud og man skal ind og putte? smiley

• #22   9. aug 2012 Hun må ku fåes som "ringetone".. Nå Sorry.. Off topic...

• #23   9. aug 2012 hehe... smiley

Kommentér på:
Navigation i udlandet

Annonce