1.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

!! Stjålet Ducati Naked MS2R Dark !! !! Stjålet Ducati Naked MS2R Dark !!

Min kammerats Ducati er fra Lauravej 26 i Valby blevet stjålet. Det er en sort Ducati MS2R Dark med nummerpladen HS 10 556. Den stod som næsten ny med kun 4000 km på klokken! Der er ingen specielle kendetegn ved cyklen.

Billede af cyklen kan ses her: http://i.imgur.com/BDNKc.jpg

Han nåede at have den i 2 dage før den blev stjålet og vil derfor meget gerne have den igen! - Han udlover derfor en dusør til alle der kan hjælpe med at få den hjem i trygge hænder igen!

Min kammerat (Nikolaj Strauss) kan kontaktes på følgende nr:

26 16 63 64

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  !! Stjålet Ducati Naked MS2R Dark !!
  • #1   2. aug 2012 Hej. Han har lavet en efterlysning på den, men en reminder gør da ikke noget smiley

• #2   2. aug 2012 Der sgu mange der får nakket deres cykler for tiden smiley

• #3   2. aug 2012 utroligt føler sku med ham... håber han får den igen smiley

• #4   2. aug 2012 Nedtur. Jeg skal nok kigge efter den på vesterbro. Håber virkelig for ham i finder den.

• #5   2. aug 2012 Løbesedler ud til Taxa, 3x36, og andre store vognmænd, samt facebook.

• #6   3. aug 2012 De fleste folk i dagens danmark har det desværre sådan at de ikke kan se længere end deres egen næse og har for travlt med at hjælpe og bruge tid på en hverdagsting som sker hver dag. Selvfølgelig er det mega surt, ville selv tage affære uden at blinke. Men generelt har folk bare dne hold - I don`t give a fuck - desværre...

• #7   3. aug 2012 Bor fire opgange derfra. Jeg har ALDRIG min cykel stående udenfor af sammen grund.
    Tjek Almen boligerne for enden af blankavej, evt garagen nedenunder hvis i kan komme derned og selvfølgelig alle boligblokkene i modsatte ende af blankavej hvor der også er almen boliger.

Til en anden gang, så parker så den er låst fast til et nedløbsrør eller inde i gården!

• #8   3. aug 2012 Christian, det var lige præsis de boligblokke jeg omtalte tidligere i tråden, der bor mange banditter og slyngler der, der står altid 10-20 af dem på hjørnet af Blankavej om aftenen, og jeg har oplevet at både blivet truet og råbt efter, der står tit også en del stjålne biler der, jeg vil lige for en god ordens skyld sige at det er folk af anden etninsk herkomst.

• #9   3. aug 2012 Jeg ved ikke om jeg har set stjålne biler nede i den ende, men lidt provokerende er de da til tider.
    Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige det er dem eller folk med relation til dem der har gjort det, men afsøge muligheden er nærliggende, da man i hvert fald lige skal forbi inden man ved cyklen står der.

• #10   3. aug 2012 send en mail til diverse forum´er, blåavis, guleside osv. mcophugger og forhandlere så de også kan holde øje med den. (husk flere billeder og stelnr.) Hvis ikke den er fragtet til Polen allerede, kan der måske dukke noget op?

Holder udkig på VB KBH

• #11   3. aug 2012 Kigger efter den i Nordsjælland!

• #14   8. aug 2012 Jamen dog, opdager først nu at denne tråd eksisterer... tak smiley Desværre er Ducati'en stadig et sted derude i enten 1 stor del eller mange små smiley Nok desværre meget lille chance for at jeg skulle være så heldig at få den tilbage... var dyre lærepenge med 20% i selvrisiko.
    Lige før jeg er bange for den MC var for flot til området.. tænker at ikke engang et afløbsrør eller lignende var nok at låse den fast til, så havde de vel blot skåret/klippet i afløbsrøret eller kæden afhængigt af hvad der er nemmest for dem. Ville sq være trist hvis jeg skal gå på kompromi med drømme-MC'en... smiley

• #15   8. aug 2012 Der holder en nyere CBR600RR to boligblokke længere nede som sidder fast til et nedløbsrør. Har stået der de sidste tre sæsoner.
    Jeg bor ved siden af og havde da min SC57 herude. Dog altid i gården.... Det er rigtig rigtig Ærgeligt når det lort der sker....

• #16   8. aug 2012 Okay, satser på det er nok... men der skal vist også kastes et par GPS-enheder i, skivebremselåse med alarm i.. nogle der har nogle erfaringer med dem, kunne forstille mig de løb tør for batteri hurtigere end man kunne nå at sige "stop tyven!"

• #17   8. aug 2012 Hvis du ikke kører den ind i gården, så på med GPS Tracker, skivelås med alarm, lås den fast noget og et dækken over som kan låses fast om hjulene. Så er det ikke lige sådan til at flytte cyklen.
    Står den i gården kan du nøjes med en kæde!

• #18   8. aug 2012 Ah smart med et dækken der kan låses fast... ikke det allermest holdbare over for en bandit med en stor ond saks, men så længe det kan gøre det mere besværligt så vender min tommelfinger op ad... om jeg så skal bruge 10min på at fastgøre den og hvad ved jeg, så er det det værd i forhold til det pis nu smiley

• #19   8. aug 2012 Jeg så 2 billige mobiler i Bilka, de må da kunne bruges til at spore en mc, hvis de er bygget ind et sted på den?

• #20   8. aug 2012 Ja.. det bliver sikkert også lidt af en udfordring på sådan en naked bike som ducati.. ikke mange steder at gemme sådan enheder.. tror jeg?! Må jeg lige se må når mit forsikringsselskab får snøvlet sig færdig smiley
    Der er selvfølgelig stedet under sadlen... og så lige det at tyvene måske læser med i dette forum smiley smiley hehe

Kommentér på:
!! Stjålet Ducati Naked MS2R Dark !!

Annonce