{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Gsxr 750 k7, Zx6r eller R6'er {{forumTopicSubject}}

jeg står og går og kigger lidt rundt på forskellige mc'er.. har kigget lidt på de 3 overstående mc'er.. alle sammen er det 2007 modeller og op af jeg har kigget på, og det bliver det ved med..

syntes alle 3 er så fede nogle mc'er.. har dog hørt negativt omkring dem alle, af forskellige slags..

der er dem som bare siger "det ene er bedere end det andet, basta bum" -> det kan jeg så ikke rigtigt bruge til noget..

så der dem der siger zx6r ruster nemt.. k7'ern har tendens til at knække i stellet.. og at r6'eren generelt er pisse langsom i forhold til de andre...

kunne godt tænke mig jeres mening, med baggrund på hvorfor i syntes som i gør ?

har også længe gået og overvejet hvilken en der generelt er hurtigst i acceleration? .. her tænker jeg mht vægt i forhold til HK osv..

har i erfaringer med de forskellige, så kom enndelig med dem.. negative og positiive! smiley


tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 750 k7, Zx6r eller R6'er
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #1   7. aug 2012 ZX6R ruster ikke nemt, GSXR knækker ikke i stellet, og R6 er ikke langsom.

    Du skal prøvekøre dem alle tre for at finde ud af hvilken der passer til dig, da kørestillingen er meget forskellig.

    Glem alt om "hvilken der er hurtigst" - du vil altid kunne finde en anden person på en anden cykel som er hurtigere end dig på din cykel, og alle tre er rigeligt hurtige til at skille sig af med dit kørekort på meget kort tid.
    Jeg ville vælge en naked bike i stedet. Mere kontrol, mindre anstrengt kørestilling, og meget mindre tendens til at køre alt alt alt for stærkt på de danske veje.


  • #2   7. aug 2012 R6 helt klart!! - den er også pænere end de andre':)

  • #3   7. aug 2012 er helt enig med sajmon.... de er alle nogle alt for hrtige cykler til kørekortet kan følge med...

    når det så er sagt ville jeg klart vælge gixxeren... der får du lige en 20-25 hk mere samt de er voldsomt langt nede i pris...

    og så er jeg vild med måden blinklysene er intergreret på... måske også derfor jeg køre på min nr 2.. smiley


  • #4   7. aug 2012 Jeg synes minuset ved r6 og gsxr er at der køre ALT for mange af den. Var ved stranden en dag og det var næsten alt hvad der holder der ude.

  • #5   7. aug 2012 Havde valget mellem samme cykler incl cbr600rr. Jeg endte mellem cbr600rr og gsxr 750 og det blev gsxr netop pga den større motor som gør det så meget
    Bedre efter min mening da du ikke absolut skal køre aggresiv kørsel hele tiden.
    Men det bare min mening smiley
    Ville sige du skal prøve dem alle og så vælge derefter


  • #6   7. aug 2012 jeg vil tro der er flest km i en gsxr-750...
    smiley


  • #7   7. aug 2012 en "knækket" 750 til gaden....
    "Langsom" R6 til banen
    og en "rusten" Zx6r til at at lege badass på...

    Som skrevet før prøv dem...jeg ville nok nappe 750er til gaden pga xtra kubik - medmindre det fucker din forsikrings præmie.
    Prøv også Cbr, streettriple osv..det er sq så dumt at lægge en masse penge for derefter at finde ud af at man skulle ha haft en anden cykel.


  • #8   7. aug 2012 Ps har ikke haft 07ere men 05 både gsxr 750 og 05 R6 til banen og en Kawa til gaden....
    Ja de er sq alle dejlige, men igen skulle jeg gøre det om tror jeg kawa og Suki havde skiftet formål.


  • #9   7. aug 2012 Der blev da lige luftet nogle nye fordomme... Sjældent jeg har hørt R6 og pisse langsom i samme sætning smiley

  • #10   7. aug 2012 fordomme, fordomme, fordomme.... Jeg vil klart vælge en zx6r, uden tvivl, fordi jeg elsker kawasaki og det er mit "fodboldhold", men hvis du ikke har et forhold til nogle mærker, så gsx750r... Hvis du kan styrer den.. prøv inden køb, og så prøv en naked z750 etc, for at se om sports-touring som din nuværende maskine er, mere er dig.

    Forresten er du ikke kun 19? hvorfor så ikke vente 2 år, og få den meget billigere der, når den alligevel skal drossles.....?


Kommentér på:
Gsxr 750 k7, Zx6r eller R6'er

Annonce