{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Køb af motorcykel {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går med drømmen om, at få anskaffet mig en motorcykel.
Har gået og kigget med på GS 500 F modellerne nyere til ca. 32-35000 altså med ikke ret meget på klokken og måske stadig garanti på.

Ellers fald jeg lige over en 250 ninja?

Hvilken maskine ville være god at starte på, helst ikke mere end de 30 kg

Hilsen Johannes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af motorcykel
  • #1   7. aug 2012 Jeg ville af de to vælge suzukien!!

    Der får du trods alt mere kraft. Eller en cbr400


  • #2   7. aug 2012 250ninja er for piger (:

    GS500 er fin model.

    Må jeg ønske du kigger en gang på den jeg har til salg, den er i hvert fald en god begyndercykel, og hurtig og let at styre.


  • #3   7. aug 2012 det er 2 rigtig fine maskiner , prøv evt at led efter test af de 2 , begge 2 vil du blive glad for .

  • #4   7. aug 2012 Baby ninjaen er sgu også til friske knejter smiley prøv en tur på begge modeller, nogle elsker den ene og hader den anden og omvendt.

    I mine øjn er det 2 af de bedste begynder cykler på markedet..


  • #5   7. aug 2012 gs500 er bare sååå steril.. for 35k kan du få mange federe motorcykler... men hvorfor en 250 ninja skal være et alternativ forstår jeg ikke... hvad er dit behov og lyst ??

  • #6   7. aug 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Kz03sQeX02c

    sår'n en lille fætter ser nu ikke ud til at være helt ringe


  • #7   7. aug 2012 Hej alle mange tak for svaret smiley Har bare ikke tid til at tage kørekortet lige nu. Men vil gerne have fat i en cykel så den står klar ! smiley det behøver ikke være nogle af disse modeller hvis i har noget i heller syntes om, dog husk de skal drosles?

  • #8   7. aug 2012 Motorcykler taber værdi hver dag. Så vent med at købe til du har kortet. Køber du nu kan du reelt ikke køre før til næste sommer. Og i mellemtiden er cyklen blevet 1 år ældre og har kostet en masse penge i forsikring.

    Vent smiley


  • #9   7. aug 2012 Johannes prøv søg på forum med følgende ord: 'begyndercykel'- og du vil få lange løg før du bare er tæt på at blive færdig med at læse overskrifterne. Eller søg 'bedste begynder'

  • #10   7. aug 2012 Jeg må nok også indrømme at vælger du en 250 Cc som din motorcykel, så kan du lige så godt købe dig en scooter og tune den, det sku billigere smiley



  • #11   8. aug 2012 @morten.

    Du snakker mod bedre vidende..der er ikke mange cykler med en ydelse på 25kw som køre bedre end dem som er bygget til det!



  • #12   8. aug 2012 Jeg forstod ikke engang dit svar Hehe. Men derimod går jeg også meget op i hvordan en mc lyder. det er da også der kærligheden ligger til mc. Noget af. Denog jeg har endnu ikke hørt en 250 brøle.
    Man smider jo heller ikke en 1.2 motor i en porsche smiley


  • #13   8. aug 2012 Vrøvl...
    Man drosler ikke en Porsche så den kun yder 80 hk. Men lyder feeee .... Vel ?

    Denne tråd handler ikke om hvad for en cykel der brøler højest, men hvad for en cykel som er en fornuftig begynder cykel...

    Der er nok støjsendere at vælge mellem når man må køre med ubegrænset power, hvis det er ønsket.....


  • #14   8. aug 2012 Morten s så skulle du hører min kærestes GT250R V2'r med Akrapovic potte, den brøler sq mere end en gsxr 600, lidt som en supra når i lave omdrejninger, mums.

    Nå men Johannes H:
    Jeg kan 100% Anbefale ninja'en, Den er bygget til at have 34heste, og er i forvejen letvægt (i modsætning til ex. gs500 der vil være tungere). Desuden er de ufattelig populære blandt os unge, og du mister ikke mange penge, når du skal sælge den igen engang. De er billige i benzin og forsikring, selv med kasko, og du kan kører mere vildt med dem i sving, takket være den lette vægt, smalle dæk, og kombinationen mellem sportshåndtag (clip-on) og touring. Og så er det bare generelt fedt, at have en maskine som man behersker 100%, og kommer til at kunne udnytte fuldt ud.

    Alle dem der siger andet, har tydeligvis ikke erfaringen med den, så kom ud og prøv. De 2 år man venter er ninja 250'ren fin for mig. 180 på speedoet er mere end nok, og 0-100 på 6s (med fører på) er hurtigere end langt de fleste biler på vejen, så overhaling er heller ikke noget problem.

    Dit valg, jeg fortyder hvert fald ikke mit. MEN uanset hvilken maskine så husk drosling hvis over 34hk!


Kommentér på:
Køb af motorcykel

Annonce