{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.255 visninger | Oprettet:

Tak for handlen! {{forumTopicSubject}}

Ja, det er egentlig ret enkelt... Jeg stod og manglede et sæt ekstra fælge til min baneko, da jeg ikke vil stå til arrangementer med punkteret dæk og glo..
Faldt så over nogle rigtig lækre fælge, som Ib ( http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/67574-ib_p ) lige stod og skulle af med..
Vi skrev lidt frem og tilbage, og ringede sammen, fandt en pris og handlen var i hus!

Jeg vil bare gerne sige tak for en rigtig god handel, og fortælle at det altså ikke kun er røvhuller der sælger ting!
Og at Ib, faktisk sender fælgene med posten, INDEN han har fået pengene, viser jo en del tillid til køber!

Det var egentlig bare lige min POSITIVE historie om en handel smiley Det skal jo ikke kun være ris der kommer på forumet smiley

God købelyst der ude! -hold jer ikke tilbage for et godt tilbud smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for handlen!
Kommentér på:
Tak for handlen!

Annonce