3.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tak for handlen! Tak for handlen!

Ja, det er egentlig ret enkelt... Jeg stod og manglede et sæt ekstra fælge til min baneko, da jeg ikke vil stå til arrangementer med punkteret dæk og glo..
Faldt så over nogle rigtig lækre fælge, som Ib ( http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/67574-ib_p ) lige stod og skulle af med..
Vi skrev lidt frem og tilbage, og ringede sammen, fandt en pris og handlen var i hus!

Jeg vil bare gerne sige tak for en rigtig god handel, og fortælle at det altså ikke kun er røvhuller der sælger ting!
Og at Ib, faktisk sender fælgene med posten, INDEN han har fået pengene, viser jo en del tillid til køber!

Det var egentlig bare lige min POSITIVE historie om en handel smiley Det skal jo ikke kun være ris der kommer på forumet smiley

God købelyst der ude! -hold jer ikke tilbage for et godt tilbud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for handlen!
  • #1   8. aug 2012 Helt enig Claus,

Man kan ikke trække alle mennsker over en og samme kam. Vi er og vil forbli forskellige, og godt er vel det.

Fedt du fandt et sæt, og tillykke med en handel som åbenbart spillede max smiley

• #2   8. aug 2012 Jeg må nok indrømme, at jeg er mere end tilfreds da smiley
    Det er næsten en skam at sætte dem på en banecykel, men hva, så bliver den jo bare fed! smiley

• #3   8. aug 2012 Jeg kan kun give dig rat Claus og det du gør her er sku rigtig go stil
    Jeg har også oplevet det samme med en herinde fra hvor der ikke var en skid at sætte en finger på efterfølgende og det er fandeme dejligt at sådan noget kan ske også og det er hvad jeg kalder rigtig go stil

• #4   8. aug 2012 jeg har desværre ingen gode erfaringer med at handle herinde, da mit produkt ikke virkede... dog var det så få penge (120kr..) at jeg ikke gad gøre noget ud af det.

Men er glad for at se at det ikke er sådan for alle, giver mig måske mod til at prøve igen en dag, i stedet for ebay. smiley

• #5   8. aug 2012 Jeg har da handlet en smule her inde, og der har aldrig været noget at komme efter! smiley

Syntes også bare det er træls at man kun hører når der er en der har lavet lort i den! smiley

• #6   8. aug 2012 Jeg kan kun tilslutte mig blandt dem med POSITIVE handler imellem brugerne herinde.o) MEGET modsat hvordan mange er på Bilgalleri.dk

• #7   8. aug 2012 Men i ved jo allesammen at alt det negative er jo det nemmeste lort at lukke ud smiley Men at huske at give ros for noget, det kan sku være svært. Så igen helt enig med Claus, super fedt at se personer stadigt kan omtale en handel som været god, og kunne rosen nogen.

Skal siges jeg kun har handlet herinde 2ggr, skal ikke klage, handlerne gik da fint, bare den ene af de varere jeg købte passede mig sku ikke helt i stil. men ellers fin stand på begge produkter.

• #8   8. aug 2012 tak for de pæne ord smiley
    jeg er måske en naiv tosse men det har jeg det findt med smiley
    jeg er glad for og høre at du er tilfreds med fælgene

vh ib

• #9   8. aug 2012 Hvad dælen , er projektet dødt Ib ? dem var du vist nede ved mig og hente ? jeg har handlet med en del herfra og kun mødt ærlige mennesker .

• #10   8. aug 2012 super enig!! jeg har handlet alt muligt her på MCG og kigger for tiden også på fælge herinde... aldrig i de mange år jeg har brugt mcg haft problemer....

• #11   8. aug 2012 ja jeg løb træt i den fighter
    ja men det var sku en fin tur til syd fyn
    men jeg er i gang med og gen op bygge den til en fed fz 750 igen
    så jeg kan komme ud rulle lidt

• #12   8. aug 2012 Ja selvtak, ib, de bliver super fede på cyklen, når jeg får den pyntet her engang smiley

Kommentér på:
Tak for handlen!

Annonce