5.407 visninger
|
Oprettet:
Hilser man på MC-betjente? {{forumTopicSubject}}
Har næsten lige fået kortet, og hilser glad hver gang jeg møder andre MC'ere.
Den anden dag mødte jeg en mc-betjent, og var lige ved at hilse, men tænkte så - hvad siger de uskrevne regler om dette?
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
T
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 607
jun 2012
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 3
mar 2009
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 19 Emner: 23 Svar: 487
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
ja vis det ikke er fordi man har travlt med at styre eller ikke bemærker det, den der med mand er for doven gælder ikke
Sej-Mon-Dog K
jeg er også tit ved at gøre det(i bil) men når altid lige at tænke over det
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 520
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
en åben/flad hånd som peger ned af, mens de bevægerer underarmen op og ned.. hmmm
mar 2009
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 19 Emner: 23 Svar: 487
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jeg hilser altid hvis overhovedet muligheden er til stede. Det sker også ret jævnligt, at jeg hilser på en scooter-kaj
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 500
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.385
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 962
HAHAHA Martin (Sorø) det er jo kun dig som kan få nogen at hilse på den måden
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 76
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
De hadder virkelig HD kørere.......
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
nov 2010
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 71
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.581
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Det er selvfølgelig svært at forstå, når man er vant til at køre med trailer for at have et sted til alt det der falder af ens fine MC, når man kører på den;-)
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 376
jo man hilser da på mc kørere det er jo ikke alle der bare vil knalde..... dig
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 171
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
HD ejere hilser ok.. Sy'ns efterhånden det er værre m BMW ejere - der er godt nok langt ml. Et hils eller nik.. Hmm..
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 113
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 876
nov 2008
Følgere: 82 MC-er: 7 Emner: 66 Svar: 1.123
aug 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 22
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 935
Jeg hilser hvis jeg finder det passende, men som udgangspunkt har jeg ikke noget behov for det. Hvis de udstråler ro og ikke skuler efter mig/min mc så hilser jeg da. Hvis de skuler, for at lede efter noget på min MC der står ulovligt på får de et løftet øjenbryn og en 3m lang imaginær langemand.
feb 2010
Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 470
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
Prøvede at lave antiatomkraft tegnet engang, - men det er lidt svært med en hånd
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 935
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 474
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 474
Måske.. men du kan jo afmontere din nr plade og se om det virker
Hilser man på MC-betjente?