Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udflytnings rengøring 1.600 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Klipning af hæk og fjernelse af affald 2.500 kr.
  • Montering af dør håndtag 3 stk 250 kr.
  • Rengøring af brusekabine på badeværelse 1.200 kr.
  • Badeværelsesdør skal skrues ordentligt fast på hængslerne 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Savage 650
  • #1   22. aug 2012 Ville vælge en Virago frem for en Savaga til en hver tid....

• #2   22. aug 2012 Tak !
    Hvad med Honda'en ?
    Er den ikke af tilsvarende kvalitet som Viragoen ?

• #3   22. aug 2012 savagen har en lækker motor, ikke mange heste men et fedt bundtræk, ville helt klart vælge den smiley
    men tag ud og prøv, da det jo er smag og behag smiley

• #4   22. aug 2012 Enig m Per.. Prøv den, prøv den.. Eneste der duer..

smiley en sur opgave smiley og det er kun dig der kan smiley

• #5   22. aug 2012 Jamen hvordan er kvaliteten af cyklen. Har brug for en mc der ikke bare går i stykker fra gang til gang smiley

• #7   22. aug 2012 Tak for alle de gode svar, super god hjælp!

• #8   22. aug 2012 Savagen er en fed maskine.. Og temmelig pålidelige! Billige i indkøb og i reservedele. Må køres med lille kort og et frdt bundtræk, plus den er nem at skrue i

• #9   22. aug 2012 jeg har haft alle 3 modeller, savage´n er den jeg har haft længst tid, og har ingen planer om nogensinde at skille mig af med den...! Det er alle 3 egentlig ret forskillige, cmx 450´eren er den jeg vil kalde for den mest komfortable af de 3, savage´en den sjoveste, og virago´en, ja, det var bare ikke mig.... jeg har aldrig haft de store problemer med nogen af cyklerne, udover de børnesygdomme som de hver især kan ha´.
    Fruen her i huset startede på en virago dog kun en 250´er, fik derefter en cmx, med ville hellere ha en savage efter 1 år på honda´en.
    Den eneste maskine jeg har bøvlet lidt med stumper til var honda´en, både virago og savage er der et hav af stumper til at finde ! (og savage´en bliver iøvrigt stadig fabrikeret den dag idag)

Kommer du fra det vestjydske er du velkommen til at komme forbi og få en prøvetur på en af vores ls´ere hvis du har lyst smiley

• #10   22. aug 2012 Tak Lars, super fedt ! smiley
    hvad er deres "børnesygdomme, f.eks. ?? smiley

• #11   23. aug 2012 Knastkæden kan have et hårdt liv , men om det ligefrem kan kaldes en børnesygdom.. Tror faktisk ikke jeg har hørt om nogen. Og det med knastkæden styrer man jo selv med højre hånd;) og med det menes at den jo er kendt for sit suveræne moment og det finder man gerne i de lave omdr. Der lyder den tilgengæld også Nice- det er til at skifte selv og sådan en kæde koster ca.6-700 og der mange kilometer dem.

• #12   23. aug 2012 Mange tak !

• #13   23. aug 2012 Må indrømme, at jeg synes motoren på Savage er ALT for tam...
    Er jo ikke en dag hurtigere end en tunet knallert...
    Men det er selvfølgelig smag og behag.

• #14   23. aug 2012 Motorykler man kan køre på med lille kørekort er jo generelt ikke raketter. Man må nøjes ! smiley

• #15   23. aug 2012 Så skal knallerten også være GROVtunet:-)

• #16   23. aug 2012 Jeg har kørt på en tunet scooter/knallert og det kan absolut ikke sammenlignes.

Jeg har lige prøvet en fireblade 1000 men anden boks osv den har lige godt 200hk og rykker HELT åndssvagt, men ikke samme følelse som savagen. På 1 stamperen får et helt specielt kontant ryk.

• #17   23. aug 2012 Det er lige præsis det som jonas nævner jeg kalder en "børnesygdom", og på de ældre modeller er der en gummipakning ved ventildækslet som bliver træt, så den sveder lidt olie omkring topstykke, men det er som knastkæden også et easy og billigt fix smiley
    Går man helt ned i detaljer er der en smule forskel på motoren i forskellige årgange, f.eks. er der på de ældre (mener år 91 og bagud) ikke noget friløb i tandhjulet som går til starteren, så den kan finde på at knuske dette tandhjul med tiden, men det er virkelig småting, igen easy og billy fix, og det er rimelig nemt at bygge om til friløbstandhjul hvis man gider og kan finde ud af at skrue lidt selv smiley Jeg gad ikke på fruens, den fik en orginal igen, da det gamle tandhjul havde holdt 60.000 km inden den røg, dovenskab er nok det rette ord smiley

Og ja, husk du må ikke forvente savage´en er en motorvejsraket, men det er som regel heller ikke det man er på jagt efter når man kigger efter denne type cykel, det er der vist nogen der glemmer længere oppe i tråden smiley

• #18   23. aug 2012 ikke for at kaste med rådne frugter eller noget, mén Cassøe, jeg kan se du kører på xvs 650´er, syntes du da den er ret meget kvikkere end en savage ?!? Eller har du aldrig prøvet en ls´er ?

• #19   23. aug 2012 Rigtigt Lars.. Glemte den der sealcap. Men det er det mindste, og egentlig kun et kosmetisk "problem".

Kommentér på:
Suzuki Savage 650

Annonce