499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

måske skadet mc køb måske skadet mc køb

hey der. som sagt har jeg smadret min bandit og skal finde en ny.
jeg har fundet en zxr 750 som er ny lakeret og lavet i stand med nu potte o.s.v
grunden til istandsættelsen af mcen er hærværk siger sælgeren. men på de billeder jeg har fået tilsendt kan jeg se at forskærmen er i stykker. så min tvivl er om den har været med i en ulykke.

Så mit spørglsmål er om at en mc fra 92 der er lavet i stand er fin at købe eller om det er noget man skal holde sig fra.. den er fra 92 og koster lige under 60.000

/
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske skadet mc køb
  • #1   19. jun 2006 Kig den rogtog godt igennem for for brud, knæk og revner. Vær sikker på, at der ikke er slør på den gale led i svinger, kronrør og hjullejer. Lyder den rigtig, er kompression OK, er der slibeagtige lyde fra bevægelige dele, kobling og motor? Hvis ikke, så kør på den. Kører den lige ud - også ved bremsning!!

De fleste rutinerede MC-ister v il kunne vurdere ovenstående.

Er dette OK, så find en vandpyt på en tør vej (lav eventuelt en selv. Kør så hurtigt igennem vandpytten, at du kan køre lige ud. Kig på hjulsporet. Du må ikke kunne se to forskellige spor.

Er alt dette OK, er maskinen nok teknisk OK. Er det ikke, så løb skrigende væk

• #2   19. jun 2006 Nu siger du godt nok at det er et godt brugt køb men jeg har hørt at motoren ikke er for god... noget med smøring af toppen... Det passer måske ikke????

• #3   19. jun 2006 min msn er mrbob2@hotmail.com ... har lige et par spørgsmål så...

• #4   20. jun 2006 oki takker.. men der er kommet nu plastik på den og den er lavet i stand. man laver vel heller ikke en mc fra 92 hvis den ikke er til at få lavet i stand igen...

Kommentér på:
måske skadet mc køb

Annonce