867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ny forside! Ny forside!

Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.

Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:

- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.

Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.

Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre smiley

Mvh. MotorcykelGalleri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny forside!
  • #2   29. aug 2012 Det fungerer da fint.

• #3   29. aug 2012 Synes det var noget rod i starten, men nu køre det bare. Nogle ting skal man stadig lede lidt efter, men det er vel også bare rutinering smiley

Et ønske var en mobil app der kørte lidt bedre på mobil (!) med begrænsede muligheder. (Men det ønske høre måske ikke til her?)¨

Søren

• #4   29. aug 2012 Fin opdatering.. Har været med i noget tid.. Mit link til McG har jeg sat så "min forside" er forum.. Fint at få nye indkomne beskeder op i den lille røde boks m scrolldown.. Selve scrolldown er måske liidt omfattende, - det betyder ikke noget hvilket område min nye besked ligger i.. (Forstår godt tankegangen) men scrolle vinduet behøvede blot indeholde beskederne intet andet.. smiley
    Årh.. Suk.. Reklamer (næsten som m kvinder) De kan være en udfordring, og vi kan ikke leve uden..!! Men kunne top reklamen ikke sættes ud i siderne så det interessante rykkes op i midten.. Irriterende man altid skal begynde med at scrolle ned.. MEN omvendt.. Hvis I overvejer popups..!! Så drop den tanke..;-) og behold top reklamen.. smiley
    Jeg har tyret alt mit pc udstyr ud.. Og har "kun" en iPad tilbage... smiley ;-) smiley
    Så - er der en app på trapperne.. Bedre funktionalitet..?

Når jeg ser på forsiden syntes jeg det er fint alle forum områder er vist med det sidste nye.. Fedt for nye at ramme en side hvor "sidste nyt" er 30 sek. gammelt..
    Bevar de få og dermed meget rummelige forum områder.. Det gør det sjovere at kigge i.. Og når man opretter en ny tråd skal man ikke sidde og overveje OM det nu er det rigtige emne til det rette forum.. Det holder en ok tolerance blandt indlæggene, selvom folk kommer vidt omkring i visse tråde.. Hvilket jeg syntes er ok, - vi er jo herinde fordi det er sjov at køre mc.. Og det skal siden blive ved med at afspejle.. smiley ( det er jo ikke LinkdIN det her smiley )
    Keep it up.. smiley

• #5   29. aug 2012 for noget tid siden var der et godt forslag om en direkte adgang til de spørgsmål der blliver stillet hele tiden - "nybegynder, hvad skal jeg købe" - "hvordan er du nu med syn ?" "hvordan er det med afgift ?" osv. Måske kunne man også overveje at de forskellige sektioner på forsiden kunne "rulle" så man i stedet for de sidste 4-5 markeds annoncer , emmner eller andet, kunne have mange flere på samme, eller mindre , plads. Det kunne skabe en strammere mindre kaotisk forside med færre større billeder.

• #6   29. aug 2012 Nyt og anderledes !
    Det eneste jeg savner er muligheden for at sortere afgivne stemme ift. lav, middel, høj og ex høj. Man skal bladre alle afgivne stemmer igennem for at finde dem som man f.eks. har giver ex.høj hvis man ønsker at ændre en af dem.

• #7   29. aug 2012 App til mobilos

• #8   29. aug 2012 bare lad den være som den er nu,bare sørg for at der kan indsættes billeder i trådene,
    langt det vigtigste !!

• #9   29. aug 2012 Og oplode billeder fra iPhone. Træls at man ikke kan

• #12   29. aug 2012 Tak for jeres input - vi tager dem med videre - og i skal endelig bare fortsætte med at komme med jeres bud på den bedste forside smiley

Der er et par stykker, der efterlyser en app - og vi er faktisk i fuld gang med at udvikle en sådan smiley

Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley

• #15   29. aug 2012 Kunne godt tænke mig forsiden med lidt mere struktur i form af lidt mere kasse inddeling.
    Synes den er yderst forvirrende i form af at der er mange forskellige forums lagt ved siden af hinanden... Der var meget mere forudsigelighed og struktur på den gamle forside.
    Med den nytænkning man har gjort ved at ændre, burde man/i kunne gøre forsiden mere overskuelig.

• #16   29. aug 2012 Jeg bruger slet ikke forsiden, jeg har bogmærket "min konto"

Men når i laver en App, laver I så en både til iPad og iPhone?
    Det kunne være så fint, det ikke hakkede sådan når man opretter et emne. Jeg er også computerfri.

Ydermere vil jeg høre om der kan gøres noget så det er muligt at se videoer på hhv. iPad/iPhone?

Vh Jonas W.

P.p.p.s. Hvorfor kan man ikke slette gamle statusbeskeder?

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce