9. dec 2003 Følger: 1 Følgere: 105471 Emner: 49 Svar: 103
Ny forside! Ny forside!
Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.
Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:
- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.
Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.
Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre
Mvh. MotorcykelGalleri
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.953
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.170
Et ønske var en mobil app der kørte lidt bedre på mobil (!) med begrænsede muligheder. (Men det ønske høre måske ikke til her?)¨
Søren
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 102 Svar: 2.005
Årh.. Suk.. Reklamer (næsten som m kvinder) De kan være en udfordring, og vi kan ikke leve uden..!! Men kunne top reklamen ikke sættes ud i siderne så det interessante rykkes op i midten.. Irriterende man altid skal begynde med at scrolle ned.. MEN omvendt.. Hvis I overvejer popups..!! Så drop den tanke..;-) og behold top reklamen..
Jeg har tyret alt mit pc udstyr ud.. Og har "kun" en iPad tilbage...
Så - er der en app på trapperne.. Bedre funktionalitet..?
Når jeg ser på forsiden syntes jeg det er fint alle forum områder er vist med det sidste nye.. Fedt for nye at ramme en side hvor "sidste nyt" er 30 sek. gammelt..
Bevar de få og dermed meget rummelige forum områder.. Det gør det sjovere at kigge i.. Og når man opretter en ny tråd skal man ikke sidde og overveje OM det nu er det rigtige emne til det rette forum.. Det holder en ok tolerance blandt indlæggene, selvom folk kommer vidt omkring i visse tråde.. Hvilket jeg syntes er ok, - vi er jo herinde fordi det er sjov at køre mc.. Og det skal siden blive ved med at afspejle..
Keep it up..
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 766
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.853
Det eneste jeg savner er muligheden for at sortere afgivne stemme ift. lav, middel, høj og ex høj. Man skal bladre alle afgivne stemmer igennem for at finde dem som man f.eks. har giver ex.høj hvis man ønsker at ændre en af dem.
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.027
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
langt det vigtigste !!
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.027
Følger: 1 Følgere: 105471 Emner: 49 Svar: 103
Der er et par stykker, der efterlyser en app - og vi er faktisk i fuld gang med at udvikle en sådan
Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 177 MC-er: 6 Svar: 218
Synes den er yderst forvirrende i form af at der er mange forskellige forums lagt ved siden af hinanden... Der var meget mere forudsigelighed og struktur på den gamle forside.
Med den nytænkning man har gjort ved at ændre, burde man/i kunne gøre forsiden mere overskuelig.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
Men når i laver en App, laver I så en både til iPad og iPhone?
Det kunne være så fint, det ikke hakkede sådan når man opretter et emne. Jeg er også computerfri.
Ydermere vil jeg høre om der kan gøres noget så det er muligt at se videoer på hhv. iPad/iPhone?
Vh Jonas W.
P.p.p.s. Hvorfor kan man ikke slette gamle statusbeskeder?
Ny forside!