{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Tyveri forsøg {{forumTopicSubject}}

Nogle har i nattens mulm og mørke i går, forsøgt at stjæle min duc... Havde ellers flyttet den over til hvor min brors står her på nørrebro da jeg ikke er helt tryg ved at lade den stå hvor jeg bor (Da det er en meget mere skummel gade :))

De havde forsøgt at skære min kæde over med en blæse lampe eller lign.. de havde i hvertfaldt smeltet den nylon der er rundt om kæden, og svedet kæden som altså holdt... ellers var der ikke sket noget... heldigvis...

Bare stressende.. den har stået der 2 dage... for fanden.. kan folk ikke bare lære at holde snitterne for sig selv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri forsøg
  • #1   21. jun 2006 hvornår lærer folk at holde fingrene for sig selv? Man kan da blive helt harm... vist godt man ikke opdager dem, mens de er igang med tyveriet.

    Hvad med at sende strøm gennem MC'en, så når de rører ved den får de et kæmpe rap over fingrene... eller noget med en bunsenbrænder smiley



  • #2   21. jun 2006 ævvha men godt den blev stående alligevel..

    er nu glad for jeg kan have min inde i huset ;o)


  • #3   21. jun 2006 håber da du har alarm på din kværn....pengene på en alarm er godt givet ud....og så sover man lidt bedre

  • #5   21. jun 2006 argh døden ved kølle!!!

    vi burde have regler, ligende dem i den 3 verden "det koster en hånd at hugge" specielt motorcykler.... måske højre klunke ville være passende? selvfølelig fjernet mellem to mursten... BANG, slut- og hjem og piv lille tyveknægt!

    jeg er så glad for at jeg bor på bøøh-landet, så er der også længere til skole smiley


  • #6   21. jun 2006 he he "Johnny"(Herning) sådan noget med lidt overskud fra et gammelt A-kraftværk i sædet, så ku de fanme lære MUUUaaahhhahahhah
    ...Så må man nok få fat i en snor så man husker at fjerne lortet når man selv skal ud at drøne. Konsekvenserne er nok lidt større end hvis man glemmer at fjerne Disc lock.

    Nå, håber da Tore finder sig en baggård eller andet at stille din Duc. Jeg ville godt nok heller ikke kunne sove om natten, hvis min stod på gaden..


  • #7   21. jun 2006 Ville det ikke være sjovt at stille cyklen uden låse på en aften... hvor man sammen med en 5-6 gutter nede fra det lokale fitness-center sidder i skjul lige i nærheden... så kunne man evt. "tale fornuft" i eventuelle tyve når de prøver at stjæle cyklen smiley

  • #8   21. jun 2006 Jeg har haft den stående i en gård her til for nyligt... Men blev sgu utryg ved det da der løber5 galr polakker rundt og kaster med murbrokker under dækken af facade fornyelse... og da de smider dem ned fra 4 sal, ville jeg være en smule ked med sådan en gennem tanken eller lign.

    Skal også have monteret alarm... skal bare lige have pengene til det.. nogle råd på en? kigger lidt på en scorpio


  • #9   21. jun 2006 Vedrørende alarm:

    Jeg har en bekendt der er ved at lave et alarm system, hvor man får alle de fede features fra flere af de gode systemer, bare i en og samme boks.

    GPS tracking, SMS afsendelse (virker i hele scandinavien), selvstændigt drifts batteri osv osv...

    Pris er ikke fast lagt endnu, men vil blive billigere end de rigtig gode dyre systemer.

    Han bygger det fordi han er sikkerheds freak (læs: sygeligt paranoid) og ikke har fundet noget han mener kan leve op til hans krav.
    Han har testet flere systemer og fundet fejl i dem alle - han kan ikke klare fejl.

    Hvis nogen er interesseret kan jeg lave et indlæg her eller sende en mail når produktet er klar.

    Erik


  • #10   21. jun 2006 MarC JJ
    Lyder helt fornuftigt..!!!!


  • #11   21. jun 2006 Tore, har du overvejet om det kunne være de polske håndværkere der har forsøgt at nakke den? Ikke at jeg skal dømme alle, men tro mig, mange af dem har lange fingre, lige inden de skal hjem på ferie ved familien.
    Sad but true.


  • #12   22. jun 2006 Uha Nørrebronx og en Duc holdende på gaden det kan da næsten kun gå galt desværre.

    Har en ven med 750SS på Nørrebro - hans holder i en aflåst gård med 3 af de største abus låse og skivebremselås med alarm på. Den er låst fast til et rækværk på flere punkter, med kæderne gennem både hjul, stel og rækvæk på krydst og tværs. Han har altid mc-garage på, så man ikke kan se hvad det er. Nøglerne opbevares ikke i lejligheden, da tyvene heller ikke er dumme. Tager ca 10 min at låse op med nøgler..., men han sover vist også udmærket om natten smiley

    Sidste år holdt der en helt ny 2005 model R1 hos mig på østerbro uden at være låst fast til noget. Tror ikke der var så meget, som en skivebremselås. Holdt der i 2-3 måneder før den "forsvandt" Der var nok ikke gået så lang tid på Nørrebro...

    Mikkel: Jeg kan heller ikke parkere i min gård. Holdt der i 2-3min (IRL) for nyligt, da jeg skulle skrue på den, og med det samme stod der 4 hysteriske forældre og panikkede over at deres børn kunne få den ned over sig, hvis de "kom til" at kravle på den... ÅÅÅRHH! FU...!! Kan man virkeligt ikke lære sine børn i dag, at man IKKE kravler rundt på andres ting?


  • #13   22. jun 2006 Ser da heller ikke børn kravle rundt oven på bilerne...

Kommentér på:
Tyveri forsøg

Annonce