{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.868 visninger | Oprettet:

forsøg på tyveri {{forumTopicSubject}}

hej jeg er den lykkelige ejer af en gsxr 600.
forleden morgen da jeg kom ud for at sulle på job ser jeg til min redsel at min cykkel står uden for garage !! hvilket jeg ved ikke var der jeg har holdt den og og ganke rigtigt som jeg frygtede kan jeg se at ledninger fra tændingslås er klippet over og forsøgt kortsluttet !! iriterende hvordan andre har så lidt respect for andres ting!! nå men mit spørgsmål er følgende ! jeg har fået samlet ledningerne korekt men når jeg drejer nøglen sker der intet ! ? har tjekket i min fuse box og der er ingen sprungne sikringer der !! det skal lige siges at min cykkel er så ny "for mig" at jeg ikke har hverken fået den omregistreret eller forsikret eller noget endnu derfor kan jeg ikke kører skaden over forsikringen og da min økonomi lige pt efter jeg har købt cyklen ikke er den bedste.. og derfor er nød tl at lave det selv..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsøg på tyveri
Kommentér på:
forsøg på tyveri

Annonce