{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor valgte du lige den mc??
  • #1   22. jun 2006 Tjaa...

    Det er en R4 motor, jeg har altid været vild med designet, selv da jeg købte min tidligere ville jeg hellere have haft denne..
    Hestene i forhold til vægten passer perfekt til min erfarring.. Vil gerne højere op i HK, men jeg må hellere vente...

    Krille


  • #2   22. jun 2006 grunden til at jeg købte den jeg har er fordi var rigtig fed at bygge om til custom.

  • #3   22. jun 2006 honda vt 600 shadow- tja syntes designet er rigtig godt, god lyd, kører fint og dejlig bredt bagdæk. og så var prisen inden for rækkevide. og honda virker generelt som om de har kvalitets produkter. og så var den blå.

  • #4   22. jun 2006 Min er en blanding af, at den ikke skulle være for gammel, gerne så mange kubik som mulig, billig i forsikring og passe til det budget jeg havde sat mig... det blev så til min GSX750F (fremfor GSX600F, SV650S, Fazer600 som jeg også havde kigget på).

    Hvis forsikringspræmien på en kasko ikke havde været dobbelt så høj som den jeg har nu er, havde jeg haft en CBR600 F3 ;o)


  • #5   22. jun 2006 jeg blev forelsket i lyden og udseendet på min! og så var det jo også helt perfekt at den er pisse billig i forsikring!
    jeg er blevet helt vild med bundtrækket, og så er den dejlig smidig i svingene! :o)
    men som Krille, vil jeg også gerne have noget større engang, økonomien er der bare ikke til det lige nu!

    Nikolai


  • #6   22. jun 2006 Købte min fordi den var anderledes, ikke gik så stærkt på toppen, havde de 34 heste den skulle have, der var fed affjedring og fede bremser på... og så troede jeg at jeg kunne køre pænt når den nu ikke var vildere... men det går ikke.. smiley

  • #7   22. jun 2006 Jeg ville have mig en sjov men billig bike derfor en motard... at det blev en husky er nok fordi den er pænt hidsig, vejer ikke ret meget og er en af de pæneste motarder efter min mening...

    Og så rykker den jo pænt godt af en 577ccm enstamper...

    Men er nød til at skal have mig en GSXR750 næste gang... smiley

    / Morten...


  • #8   22. jun 2006 Ville have noget eksotisk og anderledes ....og en Tuono kører som en ræser og præsterer som en ræser ... men man sidder fedt oprejst som på en crosser ... lækker lækker

  • #9   22. jun 2006 jeg fik at vide at jeg ikke ville kede mig men en tls og det skulle så prøves . jeg keder mig ikke endnu :-)) .


  • #10   22. jun 2006 Hmm valget stod mellem honda CBR 1000 fireblade eller zx10r'en kræfter er meget ens så jeg tog efter hvad for en som var det flotteste desing.. og så blev det kawa'en.. har også set her på mcg at en fireblade er en pige cykel... hehe.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7915


  • #11   22. jun 2006 Fordi der er BUND i!!!!! smiley

  • #12   22. jun 2006 Jeg ville gerne have en forholdsvis ny maskine, med et okay udseene som ikke kostede alverden.

  • #13   22. jun 2006 LYDEN ! og bundtrækket

  • #14   22. jun 2006 fordi det i mine øjne er den mest fantastiske mc der nogen sinde er lavet. Min drømme mc.

  • #15   22. jun 2006 Honda Hornet <> Faktisk var jeg på udkig efter en mere sportspræget mc (cbr600 og lign) men skulle give omkring 1 milliard i forsikring ligesåsnart der stod noget med R på navnet...

    Derfor horneten den er billig i forsikring, tager de fleste store cykler op til 100km/h, KANON køreegenskaber, den er fræk at se på, udstyrslisten er 9 km lang, slidstærk og så syntes jeg lyden er rigtig lækker lyd...

    /Jan


  • #16   22. jun 2006 Design og stil, den skulle være til at betale i indkøb, såvel som i forsikring(derfor det ikke er en 900), den skulle være driftsikker og ny = Hornet 600

  • #17   22. jun 2006 FART FART FART! Og forsikring!

  • #19   22. jun 2006 Fodi den har sjæl og karisma. Og ikke for meget plastic.
    Kan godt lide de ældre motorcykler, der er bare noget ved dem, som gør at de er federe end moderne plastic MC'er.
    Da jeg havde min VFR var det meget sjældent at folk kom hen til mig når jeg tabkede, for lige at høre om min MC. Da jeg kørte denne hjem kunne jeg ikke stoppe på en tank, uden der var en der skulle hen og have en snak :o)
    Det synes jeg er en fed ting, men som desværre med de moderne MC'er er ved at dø ud.

    /
    Jesper


  • #20   22. jun 2006 Smuk design.... Lækker lyd og fordi italienske knallerter rules smiley

  • #21   22. jun 2006 Min Belgarda købte jeg fordi jeg ved et tilfælde så een til salg. Jeg er typen der er til sving mere end topfart. Jeg var nybegynder så en combo af sport uden for mange hk og et fint ydre så var jeg solgt. Lyden kan jeg lide. Den har bundtræk. Den har nogle gode bremser. Når der står Brembo og Paioli her og der så blev jeg lidt vild jo. Jeg har egentlig ikke brug for mere kraft men tjah kunne godt tænke mig at prøve noget der er lidt mere praktisk...

  • #22   22. jun 2006 Fordi den er en flot cykel til en fair pris.

    var på jagt efter en go begynder cykel der ikke var alt for dyr. så fik jeg øje på den gamle dame i den blå.. og afsted det gik.

    en af de ting det gjorde jeg købte netop den, var af de er blevet brugt mange penge på den, ny motor (lige pakket om), pulver lakeret stel, 1100 bremser, öhlins.. osv..

    og fordi jeg vidst en GS500 som første cykel ville blive for kedelig for hurtigt..

    og er meget glad for hende.. smiley

    MF


  • #23   23. jun 2006 Jeg valgte min Mito pga:
    - Fedeste design for en lille motorcykel.
    - 34hk (Jeg er kun 18)
    - 2 takter, der er knald på. smiley
    - 25km/l
    - Møg billig i forsikring i eget navn.

    Man kan jo sige:
    4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!


  • #24   23. jun 2006 - kraft, bund, udholdenhed
    - design
    - muligheder


    ja cyklen har altid været min drømme mc og det vil den blive ved med at være..


  • #25   23. jun 2006 Fordi jeg ønskede en allround cykel, der duer til bane, frisk kørsel på vejene og længere ferieture med konen.
    En driftssikker cykel med bundtræk, karisma og en som ikke er allemandseje med en forsikring, der er til at betale.
    Jeg må indrømme, at den har levet op til alle forventningerne.


  • #26   23. jun 2006 Tja...hvorfor valgte jeg en Intruder...

    Var ude og kigge cykler, og havde egentligt overvejet at anskaffe mig en Virago, da jeg faldt over en lidt costum styled Intruder, som jeg lige var oppe og sidde på, og det var jeg så solgt.

    Jeg kan rigtigt godt li' den afslappede men stadig dyriske stil den holder.
    Jeg er ikke til hurtige cykler, men til en meget afslappet stil, sammen med det rigtige brøøøøl når man vrider øret på dyret.

    Jeg var så heldig at finde cyklen til en go' pris i Holland, og besluttede mig for at tage chancen. Dét har jeg dæleme ikke fortrudt.

    /mvh


  • #27   23. jun 2006 Købte min, fordi jeg på det tidspunkt havde nesliidte hofter, så jeg skulle have noget, som var let at komme af og på og hvor man ikke sad sammenkrøbet.

    Nu har jeg fået nye dele, men jeg har ikke skilt mig af med Intruderen. Det gør jeg nok heller ikke, Jeg elsker simpelthen den maskine, især motor og transmission. Det er muligt, at jeg køber en kværn til, som er lidt mere egnet til længere ture - det kunne meget vel være en Suzuki VX, der anvender samme mekanik!


  • #28   23. jun 2006 Fordi det ser sejt ud, når jeg hakker igennem lyskrydset med olieret hår og en smøg i mundvigen!! Gør jeg det på en raket, så får jeg gnister i næsen og så kan du selv regne ud hvad der kan ske, hvis jeg skal prutte!!

Kommentér på:
Hvorfor valgte du lige den mc??

Annonce