Opfølgning på mine forumemner Opfølgning på mine forumemner
Hey MC Galleri
Jeg vil lige opsummere hvordan og hvorledes jeg har fulgt jeres svar på mine forumemner.
1. Jeg havde jo et problem med, at starte cyklen og måtte skubbe den igang. Jeg har nu tjekket batteriet, ladt det fuldt op og det holdet sig fint. Dog når jeg har kørt et par små-ture på cyklen er batteriet stort set afladet, det er helt nede på 11,65.
Jeg vil derfor, kigge lidt på ensretteren og så investerer i et lækkert batteri.
2. Påfyldning af olie - Dette forumemne dummede jeg mig lidt i. Jeg havde kigget på måleren, da cyklen stod på sidebenet og derfor troede nogen af jer, at der var røget vand ind, da det var helt klart. Jeg vil nu konstaterer, at der er rigeligt med olie i og mængden af olie ligger mellem minimum og maximum.
Tak for svarene!
Jeg vil nu oprette min cykel her på MC Galleri
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
De fleste har vinget fluebenet af, og kan se når der kommer nye indlæg.
sep 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 23
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Jeg har stor respekt for at du prøver at sætte dig ind i din mc og at du har interesse for el og mekanik, men jeg synes du griber det forkert an. Jeg kan foreslå at du som en start får købt dig én eller gerne 2 forskellige reparationshåndbøger til din mc og så går frem efter disse. Har du mulighed for at få en bekendt der har forstand på sagerne til at være mentor/sidemand under projektet ville det sikkert være godt.
Under alle omstændigheder håber jeg det bedste for dig og projektet.
jul 2010
apr 2008
jul 2010
Personligt vil jeg da tro at jeg har bil/mc relateret værktøj og div (fx bolte og skruer) for ihvertfald 20.000 kr. (selvom lidt mindre sikkert kan gøre det)
Som sagt er mine kommentarer bestemt både velment men også som et godt råd. Det kan blive nogle meget dyre lærepenge man kan få hvis man bare går i gang fuldstændig på egen hånd. Desuden vil det være umuligt at vurdere lødigheden/brugbarheden af det indhold der skrives her i forum. Fordi et råd gentages mange gange er det jo ikke nødvendigvis sandt eller brugbart
Der er rigtig mange venlige og vidende personer her, men jeg ser da jævnligt kommentarer som tydeligt viser at skribentetn ikke aner hvad han skriver om. Nogle gange kan jeg få indtrykket af, at enkelte er direkte ude efter at noget SKAL mislykkes for den der spørger.
apr 2008
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
man skal bare kaste sig ud i det, det er den eneste måde man lærer det på !
jul 2010
Jeg kan ikke se nogen grund til at gentage mig selv, vedr. din afsluttende kommentar
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Jeg synes at trådstarter enten skal sætte den ged på værksted eller alliere sig med en person, der har check på at måle sådan en ged igennem. Det er en genoldig god ide at kigge op føden fra generatoren inden der gøre mere - det er en skidt og dyr ide at løse de forkerte problemer, og vent lige med overhovedet at investere i "et lækkert batteri" til du overhovedet ved om du trænger til et.
Opfølgning på mine forumemner