Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  autotog
  • #1   18. nov 2012 Har brugt dem 3-4gange, og skal med til Bolzano igen i September ! plejer at booke igod tid for at prisen kommer til at passe, her kommer vi af med ca 32-3500 for retur billet, 2 på een MC, lidt billigere hvis du holder dig inden for Tysklands grænser! denne pris skal man dog iike regne med at få, hvis transporten skal ske i-eller op til en Weekend og det er 4-6personer i liggevogn, men incl. morgenmad! Turen op over Alperne er såmænd osse ganske fin fra toget og er jo på en rute man ALDRIG selv kommer til at køre!

• #3   19. nov 2012 Har prøvet fra Hamborg til sydfrankrig tre gange, det er bare toppen at vågne op, udhvilet og uden at ha ondt i røven og med friske dæk i de franske sving smiley
    Kan anbefales!

• #4   19. nov 2012 Håber det er OK, Jens J jeg bruger dit indlæg: Er lige med på en lytter vil høre i samme ombæring om der kan forekomme bremsestøv fra toget som evt kan sætte sig på ens MC under vejs? Skal spørge fra en ven smiley

• #5   20. nov 2012 det er åbne vogne, der ligger sig ikke støv nogen steder

• #6   20. nov 2012 Har heller ikke hørt om noget støv før.

• #7   28. nov 2012 foreløbig tak for de indlæg der er kommet - håber der er flere som vil dele deres erfaringer med autotog:-)

• #8   28. nov 2012 Nemt og bekvemt, hvis du kan sove i et tog, fint især til turen ned, så du har friske dæk.

Tilkørslen i Hamburg Altona med sin trange plads til opmarcher en ren farce – utroligt med de store forladte jernbanearealer, DB råder over i Hamburg smiley

• #10   29. nov 2012 fedt med lidt video:-)
    Er der nogen der har lidt video eller billeder fra kupeerne?

• #11   29. nov 2012 Jeg har fra en tosengs-sovekupé og en ditto suite, vi fik lov at spise morgenmad i, men det er næppe det, du er ude efter? Det er trangt, uanset kupéstørrelse; 5 mc'ister med dragt, hjelm, handsker og håndbagage har jeg svært ved at se for mig i en femsengs-liggekupé...

• #12   30. nov 2012 Har lige læst i det tyske Autobild, at der har været en del indbrud, i biler på toget.

• #13   30. nov 2012 så er det godt man er på MC smiley

Kommentér på:
autotog

Annonce