957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Nyt kort, nu mangler maskinen bare. Nyt kort, nu mangler maskinen bare.

Nu da jeg har fået kortet er jeg på udkig efter en maskine, jeg kigger mest efter en sport model, altså ikke en chopper. Men mit budget ligger lidt lavt, da jeg også har bil. Men jeg kigger efter en god MC til et budget mellem 10.000 - 30.000 kr. Helst omkring de 20.000 kr.

Er lidt usikker på hvad man skal holde øje med når man kigger efter en motorcykel.

Nogle råd eller henvisninger ville være dejligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt kort, nu mangler maskinen bare.
  • #1   20. nov 2012 Tillykke med kortet. Se hvad der er til salg, prøv så mange du kan, så finder du ud af det.

• #3   20. nov 2012 Nu ved jeg ikke hvor stor maskine du selv havde i tankerne, men jeg har i hvertfald været glad for min VFR400, kan godt være at det ikke er nogen motorvejs raket, men når vejen bliver snoet så føler den sig hjemme smiley

• Andreas .
    Andreas . Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 74
    #4   20. nov 2012 Husk at afsætte penge til ordenligt udstyr, kommer aldrig til at forstå folk der bruger 50,000 på en cykel og 500 på en hjelm, + forsikring, + vægtafgift (som jo er ingenting hehe)
    God jagt,

• #5   20. nov 2012 Tag en cbr 600 f2 til de 20-25.000 sådan har jeg haft og det er bare en kanon start raket (-:

• #6   20. nov 2012 Tillykke med kortet, og pas nu godt på det. Din alder taget i betragtning, så skal der drosslings kit på hvis du køber en stor cykel, nogen er for, andre imod, men jeg ser fordelen ved et sådan kit at du ikke skal ud og investere i en anden cykel om 2 år når du må kører en større, men bare piller kittet af og din cykel bliver som født på ny, og du kender den i forvejen. En Honda CBR600 går du ikke forkert i byen med, stærk og stabil cykel, men kig efter en der i forvejen har drosslings kit på, ellers skal du bare til at investerer i det også.

Tøj skal du ha, gå ikke efter noget billigt lort for at spare penge, det er dit liv og førlighed du betaler med... kik dig godt for, spørg endelig her på mcg, eller søg på emnet.. god fornøjelse med kort og cykel smiley

P.S.
    R maskiner (sport) koster noget mere i forsikring, men CBR600F er det tætteste på en "lille" sport uden at være det smiley

• #7   20. nov 2012 Hvis der i din bog findes enten sport eller chopper, så dækker sport over en del.
    Hvad vil du køre af ture og nævn et par modeller du syntes er fede så vi har en stil at gå efter....

• #8   20. nov 2012 Hornet;) KANON begynder!

• #9   20. nov 2012 Jonas W: til 20.000kr?

En bandit 600 med drosling er ikke et tosset bud. Der skal du kun kigge på den kosmetiske stand og sliddele.

• #10   20. nov 2012 Jesper 30.000

Kommentér på:
Nyt kort, nu mangler maskinen bare.

Annonce