{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki dr 650 køb eller lad vær ?
  • #1   28. nov 2012 Til den rigtige pris ville jeg da hoppe på den, hvis det var sådan en type maskine jeg drømte om.

  • #2   28. nov 2012 Det er motoren og stellet jeg går efter ;o)

    Den skal bygges om til en cafe racer ,skal kun bruges til søndags kørsel , sjov og spas. (baghjulssjov)
    Men jeg kender ikke noget til offroad maskiner ,det der tiltaler mig er 650 ccm på en prop ,den må ha et enormt bundtræk . Me like ;o)

    Har hørt at 3 gear godt kunne være lidt ærgeligt på dem ,og problemer med olietryk.Men om det er rigtig eller forkert ved jeg ikke





  • #3   28. nov 2012 Jeg har selv kigget efter en tidligere. Jeg læste alt hvad jeg kunne finde om den, og jeg stødte ikke på noget der gjorde man skulle holde sig fra den. Så hvis prisen er rigtig ser jeg ingen problemer.

  • #4   28. nov 2012 Der er jo altid et eller andet i vejen ,uanset hvilken model ,mærke man vælger at købe .
    Det er bare rart lige at vide hvad man skal kigge efter ,når jeg skal ud at se på dyret i weekenden ,så jeg ikke køber katten i sækken .







  • #5   28. nov 2012 hvad koster den og hvad forventer du til den pris? det var to vigtige spørgsmål, cyklen er hvad den er, udemærket men 21 år gammel.... jeg har en hverdags ikke opslidt honda v2 at fra 91 og den opfylder mine behov og forventninger til prisen.... den kan ikke koste meget den dr 650 det er jeg sikker på... køb den hvis prisen er rigtig


  • #6   28. nov 2012 Jeg ved godt cyklen er gammel !!
    Kører selv på XS 400 der er 10 år ældre end den DR 650 ,det er bare om der er nogen der ved hvilke svagheder der er ved modellen ikke andet .


  • #7   28. nov 2012 ikke lige det mest oplagte model valg som basis for en cafe racer, jeg havde fundet noget andet, hvis jeg skulle bygge en cafe racer.

  • #8   28. nov 2012 Det er kun fantasien der sætter grænser.

    Kunne bare godt tænke mig at prøve at køre på en enstamper ,så kan man sige man har prøvet det ;o), jeg går fra 38 hk på min XS 400 til 45 på DR,en,så det går da den rigtige vej *GG*


  • #9   29. nov 2012 Sådan en har jeg engang haft. Ingen problemer. Men kun kickstart.

Kommentér på:
Suzuki dr 650 køb eller lad vær ?

Annonce