2.142 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Nogen der gider vudere min cykel? :) Nogen der gider vudere min cykel? :)

Hej

Kunne af ren nysgerighed godt tænke mig at vide hvad i vil vudere min mc til

Totalt renoveret for 1200km siden, uden undtagelse

Der er så kommet komplet akrapovic på siden billederne, men ellers ja.

http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43227-kawasaki_zx6r

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der gider vudere min cykel? :)
  • #1   6. dec 2012 Det er da blevet en super fed cykel og prisen er vel imellem 40 og 50.000,-

• #2   6. dec 2012 Skal den ikke ligge på ca. det samme som en gixxer 600 fra 99? omkring de 30-35? alt efter hvor meget den har gået. osv.

• #3   6. dec 2012 30000,- og en gixxer fra '99 koster det samme.

• #4   6. dec 2012 Så ved du jo også hvad du mener den skal ligge på??

Du kan jo bare sammenligne din med marked og så slå toppen af toppen som der jo normalt bliver forhandlet lidt frem og tilbage om.

• #6   6. dec 2012 35, det er hvad de står til alle andre steder... selv i flot stand smiley

• #7   6. dec 2012 uha uha .. skrive stave bendt..... fy fy... smiley

men
    jeg forstå ikke hvorfor du har brug for andres mening... hvad er den værd for dig...
    skal du sælge den og andre ikke vil give hvad du syntes den er værd....

så behold den.... mener jeg.. smiley

mvh

• nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 17
    #8   6. dec 2012 de billigste af J modellen er på omkring 55.000 og de bliver ikke lige solgt så 48.000 hvis det havde været en rigtig J model
    og da din er den gamle H model der er faceliftet til J modellen vil en vurdeing nok ligger på
    44.000

måske mindre hvis du vil af med den i en fart, eller lidt mere hvis det er konen der siger at du skal sælge den

• #9   6. dec 2012 min personlig værdi kan selfølgelig ikke gøres op i kolde kontanter da det jo er en cykel jeg selv har bygget op. men jo altid rart at ha et fingerprej om hvor meget værdi man har holdene smiley

Men takker alle for input indtil videre smiley

• #10   6. dec 2012 Den er sgu flot og fed... Men sæt den dog til 50.. Kommer der ingen svar så 45000 osv osv osv.. 30.000 er AAALT lidt

• #12   6. dec 2012 Renoveret?
    Så lejer i motor er målt ud, cylinderne er honet og det er nye stempelringe i?

• #13   6. dec 2012 En kasse tysker øl!

• #14   6. dec 2012 hvis du ikke vil sælge den så er det nok den høje pris der passer hvis du vil af med er det lave pris der passer men den er da mere værd til fåråret det er jo ikke rigtig tiden at sælge nu mit bud max 35000 kr

• #15   6. dec 2012 den står også så fint i stuen, såh var mere af ren nysgerrighed, sådan som den køre og ser ud, var det ikke planen den skal udskiftes lige foreløbig, men mere som en idé om hvad værdi man har til at holde! smiley men nej hvis det ikke er økonomiske årsager forstår jeg ikk man sælger til efteråret, men til held for købere smiley

• #17   6. dec 2012 Som sælger absolut når de første sol stråler rammer landet og saltet er ved at forsvinde, og som køber i de triste vintermåneder inden folk stalder cyklerne op smiley

• #18   6. dec 2012 Pæn det er den i hvert fald. Det skal du ha'

• #19   6. dec 2012 Det er absolut en flot cykel, og 40 k er nok ikke meget ved siden af.

• #20   6. dec 2012 jeg vil mene omkring 40.
    I hvert fald mere end en gsxr 600 fra 99...

Men ja lav pris hvis den skal skydes af, og en højere hvis du har tid til at vente på der kommer en der bare må eje den mc smiley

• #21   7. dec 2012 Jeg ville også gerne om ALT er skiftet/renoveret? Lejer, bolte, bøsninger osv...

• #22   7. dec 2012 Altså den her tråd stinker jo af at trådstarter håber på et godt tilbud (endnu en skjult reklame for sin cykel ala "hvad er min mc værd").

Hvis man slet ikke har nogen fornemmelse for, hvad ens egen mc er værd er man fyldt med bull shit.

Derudover har flere spurgt ind til renoveringen ( og bonen herpå) og får ikke svar - så hvad tror I? Ud fra din beskrivelse af mc dækker " renoveringen" vist kun det kosmetiske og det kalder de fleste motor interesserede ikke for en fuld renovering!

Held og lykke med salget (mit tilbud om en kasse øl står ved magt).

• #23   7. dec 2012 Eller er mc ister blot dummere end den øvrige danske befolkning?

Er i også i tvivl om jeres bil er 100 - eller 15 kilo værd? Koster ens bolig 3 mill eller blot 2 hundrede tusinde?

Osv osv.

• #24   7. dec 2012 Hvis alle var lige så kloge som dig, Hunter, ville de jo bare lade være med at besvare emnet, og det ville hurtigt ryge ud af listen.

Ups, nu fik jeg selv bragt emnet til tops igen...

• #27   7. dec 2012 Hej igen, Kan sagtens fortælle hvad der er lavet på cyklen

Gearkassen har været ude og målt igennem, samt nye lejer, topstykke med ventiler osv, er blevet gået igennem og justeret op, nye bøsninger/lejer i svingarm, nye lejer samt pakdåser i for og baghjul, nye kronrørslejer, affjedring er blevet efterset, vand og oliepumpe er der målt tolerancer på, bremser har været skildt ad, efterset, og smurt op slidte stempler er udskiftet. Cylinder og stempel har ikke været ud målt, som snart det eneste, kun komp. testet., og ja, så er der selfølgelig det kosmestiske hvilket ikk er en renovering, kun lidt øje guf!!!

Men synes ikke det er fair anlagt at folk antager at det er ENDNU en der bare har malet den. giv mig dog lige en chance for at forklare hvad der er lavet! kan se der var en der havde spurgt om det inden jeg svarede sidste gang men må ærlig talt sige at jeg ikke har set den besked inden jeg svarede og lukkede computeren!

• #28   7. dec 2012 Hunter!:

Har jo da en fornemmelse af hvor vi nogen lunde ligger, men fordi du for en ejendomsmælger ud og vurdere dit hus er det jo heller ikke ens betydning med at du ikk har en idé om hvad dit hus er værd, hvis du kan følge mig!

• #29   7. dec 2012 Carlos! Har kun en ting at sige, hvem har pisset på din sukkermad til morges? smiley

Spøg til side, men ALT og gentager ALT hvad der hedder hobby og legetøj koster penge at Eje, Benytte og Sælge! ikke nogen super logik der skal til for at regne de faktiske forhold ud!

• #30   7. dec 2012 Det er da en meget sjov leg, og jeg vil kun eje ældre damer hvis de er virkelig billige. Der er så mange nye med sprøjt, at de ikke må koste mange basører.. Jeg er på max 30 kg.

• #31   7. dec 2012 Nygaard jeg er nu generelt enig med Carlos.. MEN jeg tror nu at din cykel skal koste omkring de 40...

• #32   8. dec 2012 På mcg er det helt normalt, at en cykel som er 60000,- værd, bliver solgt for 37000,- det er faktisk hverdags kost smiley

• #33   8. dec 2012 carlos hvor vil du hen med det?

• #34   8. dec 2012 rolig piklas......... du er sgu gemmen skuet....................

• #35   8. dec 2012 carlos det var nu også sådan jeg forstod dig, og ja kan faktisk ikke være mere enig! smiley

• #36   8. dec 2012 Nej, desværre bliver tingene solgt billigt, men heldigvis kan man så købe tilsvarende billigt. Det burde i virkeligheden sætte tingene igang. At man kan købe billigt. Men man skal være villig til at sælge den gamle til en fornuftig pris. Er man det??? - så kan der handles!

Kommentér på:
Nogen der gider vudere min cykel? :)

Annonce