{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Nicklas R
Nicklas R
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 49

SV650 VS Gsxr 750 {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg ville hører hvor i syntes man får mest for pengene. Skal give 25.000 for begge maskiner. SV'eren har kørt 45tkm og er fra 99
Gsxr'en er fra 92 og kørt 26tkm og er ret pæn alderen taget i betragtning. smiley ? Har været ude og kigge på en Sv'er og kunne godt lide modellen og det virkede som om man sad godt. Burde jeg overveje den gixxer? smiley Uanset hvad skal de drosles til 34hk smiley
Vh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV650 VS Gsxr 750
  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #1   30. jan 2013 jeg ville tage sv650eren grundet komforten, man skal også kan holde til at køre langt på sin motorcykel. Og motoren mangler skam ikke power.

• #2   30. jan 2013 Uanset hvad, så prøv dem begge. Jeg var selv ude og prøve en gixxer, og den var godt nok klasket og slidt overalt. Jeg var ikke så glad for den måde den styrede på, lidt for tung efter min smag (som begynder). Jeg endte med at købe SV, og det er en fin begyndermaskine synes jeg, men nu savner jeg efterhånden lidt mere power smiley
    MEN! Ud og prøv, hvis du har muligheden, det er mit bedste råd smiley

• #3   30. jan 2013 Da den ska drosles ville jeg vælge sv650 grundet det større bundtræk og kørestillingen.

Skulle den ikke drosles, ville jeg nok vælge gsxr. Medmindre modellen fra 92 er den model jeg tænker på, som er stor og klodset med en kæmpe røv og styrtbøjler inde ved instrumentbrættet, så havde jeg nok valgt sv650! smiley

En sv650 blir du glad for.

• Nicklas R
    Nicklas R Tilmeldt:
    apr 2012

#4   30. jan 2013 Jeg har læst lidt om den gsxr, mange skriver det er et ordentligt lokum at kører på. Så tænker jeg, at hvis den så samtidig skal drosles bliver den ikke ligefrem nemmere at kører på hvis den vejer så meget.

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #5   30. jan 2013 Præcis Nicklas. Jeg har svært ved at se noget argument for Gixxeren overhovedet, den har alderen imod sig, den har vægten imod sig, og droslet hmmm nej. En SV650s er derimod en fin begyndercykel, også droslet, med fornuftige forudsigelige køreegenskaber, god for en begynder at lære på, klart det jeg ville anbefale af de 2.

• #6   30. jan 2013 Jeg synes at 650'eren er grim. Det er argument nok for mig...

• #7   30. jan 2013 Hvis 650eren er grim, så kan vi ikke diskutere ret meget at gixxeren fra den årgang ligner oslobåden, næsten i samme farver smiley Et ordenlig lokum.

• Nicklas R
    Nicklas R Tilmeldt:
    apr 2012

#8   30. jan 2013 Jeg var heller ikke så vild med SV'en i starten, men da jeg så den virkeligheden virkede den slet ikke så lang i frontkåben. Syntes nu ikke der er nogle af maskinerene der er grimme. men ret forskellige i designet.

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #9   30. jan 2013 Men Jabbekot, er det ikke kun et argument, hvis Gixxeren er mindre grim? Dens design er jo noget, der skulle være blevet i 80erne, men det er der selvfølgelig nogle gamle nisser, der har et nostalgisk forhold til ;).

• #11   30. jan 2013 Helt sikkert SV'en, og vil gætte på du snildt kan bruge den et år's tid efter droslingen er kommet af, maskinen kan saktens det er bare mere om du tør, pointen er jo ikke hvor hurtigt du kan kører lige ud, men på den små snoede, og der er jeg helt sikker på du bliver gladest for SV'en, og affjedringen kan billigt opgraderes med andre fjedre i front og bag

• #15   30. jan 2013 En GSXR750 SRAD for 25.000? Hvor kan "man" finde den henne? Det lyder da ok.

• #17   30. jan 2013 Ahhh ok, jeg troede du mente en specifik cykel, der var til salg nu - folk har IMO det lidt med at skulle under/over-byde hinanden med, hvad man kan få for 5 lakridspiber og 1 skumfidus :-). Hvis en desperado sælger sin cykel for en slik, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at resten af sælgerne er med på den pris.

• #18   30. jan 2013 Daniel esbjerg: HAHAAHAHAHA!!!!!!

• #19   30. jan 2013 Alle dem der mangler power på en 600ccm gad jeg godt se dækkende på- kunne forstille mig det kræver års tilvænning at kunne køre maskinen 90% af hvad den i virkeligheden kan! - der er nok undtagelser.. Teknikken er jo ikke hvor hurtigt man kan køre lige ud, for hvem kan IKKE det?

profilbillede
  • #20   30. jan 2013 Øøøøhhh og ville klart vælge en honda hornet hvis jeg var dig! God siddestilling på den også.. Eller prøv den inden køb af sv'eren.. Skal der kåbe på ville jeg helt klart gå efter en CBR 600 F2/F3

• Nicklas R
    Nicklas R Tilmeldt:
    apr 2012

#21   30. jan 2013 Jonas, det er en ganske god idé. Men mange af dem der har de CBR 600 F2/3 tror de er belagt med bladguld og er hverken til at hugge eller stikke i. Det gider jeg sq ikke bruge min tid på.

• Stich
    Stich Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 26
    #22   30. jan 2013 Der er da en "billig" f3 til salg herinde. 25000kr uden afgift såvidt jeg husker;)

• Nicklas R
    Nicklas R Tilmeldt:
    apr 2012

#23   30. jan 2013 Jamen søde sveske, den må ikke koste mere end 25.000 MED afgift. smiley Der er sikkert også andre gode tilbud på maskiner til omkring 100.000, men det hjælper mig ikke så meget smiley smiley

• #24   30. jan 2013 Like a boss: Hvad griner du af? smiley

• #25   30. jan 2013 Hvis du finder på at købe en sv , har jeg et droslings sæt med tuv. papir ligende ...da jeg købte en sv til min søn (han blev ramt af den nye lov )
    Det er helt nyt ikke udpakket og utrolig nemt at montere , mvh

• #26   30. jan 2013 Gsxr750 fra 1992 med kun 26T km? ye right. maaske 126.000km smiley
    derudover, nup en sv650, desto nyere desto bedre

• Nicklas R
    Nicklas R Tilmeldt:
    apr 2012

#27   30. jan 2013 Den er importeret fra Tyskland, hvor de så vidt jeg har forstået er gode til at holde styr på km, og der er papirer på.

• #28   31. jan 2013 At tro den har kørt så lidt er måske lidt blå øjet, de spoler også spedometere tilbage syd for grænsen, i stor stil, bare google det smiley

• #29   31. jan 2013 Papir på hvad? Hvordan vil de dokumenterer det korrekte km tal?

De sidste par syns rapporter kan afklare det korrekte km tal

Kommentér på:
SV650 VS Gsxr 750

Annonce