1.467 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
20 Svar
50% rabat på udstyr op til sæsonen (tysk) 50% rabat på udstyr op til sæsonen (tysk)
så er der igen tilbud på udstyr
måske noget der kan bruges fra de t tyske
http://bikeguide.dk/
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
Så det virkelige spørgsmål er hvorfor linker du ikke bare til fc-moto direkte.
Hvor meget skraber du ind pr klik ved webgains?
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
Jeg får selvfølgelig en andel for at hjælpe på bikere, men også fc moto.
Jeg skal tjene til dagen som alle andre
God Søndag
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 95
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 825
apr 2011
Jeg har også hjulpen nogen med shoei hjelme til lidt billigere penge end tyske shops og sådan lidt, så er lidt hele vejen rundt
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 66 MC-er: 3 Emner: 125 Svar: 680
Det med tryghed betyder det så at du hæfter for varen såfremt den ikke kommer frem?
apr 2011
ville blot hjælpe, ta imod eller hop videre på galleriet
Dem jeg har hjulpet til billigere shoei xr 110 hjelme har sku aldrig brokket sig.
aug 2007
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
Det jeg bider mærke i er at der ligger en økonomisk interesse 'gemt' bag al den hjælpsommelighed.
Og den interesse forsøger man at skjule ved at reklamere for ikke eksisterende rabatter.
apr 2008
manden kan ikke engang svare på et simpelt spørgsmål om han hæfter for folks varer.
der er jo ikke engang en rabat som overskriften antyder. det er bare en "mand" uden moralske skrupler der bondefanger folk.
han er nok i familie med låsby svendsen også
go søndag aften haha.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Opret ikke en proff annonce som et emne..!!
Indryk en annonce istedet..
Så du kan hjælpe dem der vælger at være dine kunder!
aug 2007
Der er intet galt i at være kritisk, men hvis du ikke kan lide lugten i bageriet kan du jo bare holde dig væk. Det er en gratis ydelse hvor Friis får en lille procentdel eller et fast beløb for hver bruger af hans side som køber noget eller klikker på linket. Hvis det er for meget for dig, kan du jo prøve at finde et tilsvarende site eller selv gøre dit forarbejde. Ingen grund til at stemple manden som svindler der bare vil have vores penge.
@MoTo
Selvfølgelig hæfter han ikke for folks vare, er du dum? For du virker i hvert fald som en person med meget begrænset mental kapacitet. - Han agerer som opslagsværk for folk der ikke selv kan overskue at finde siderne med rabatter og tilbud. Jeg blev da gjort opmærksom på at der var op til 50% på FC Moto, det ville jeg ikke have været uden topic her.
apr 2008
dum er et stærkt ord, fra en som forsvarer en der vil tjene penge på at hæve prisen på en vare og så samtidigt laver en overskrift og skriver 50% i rabat og så er der ingen rabat.
fordi du selv syntes det er svært at finde en shoei hjelm på nettet skal du ikke kaste rundt med termer så som begrænset mental kapacitet, din mor og far er tydeligvis bror og søster
aug 2007
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 521
aug 2007
apr 2008
aug 2007
Jeg synes siden er fin, om du kan lide den eller ej er da tråden fuldstændig uvedkommende, og så er det sgu nok langt bedre at holde kaje ;-)!
apr 2008
Dernæst har du angrebet min personlighed for du åbenbart ikke havde andet at sige. Så muligvis, kun muligvis skulle du selv holde kaje og følge dit eget råd når du er uenig med andres meninger istedet for svine folk til.
er der mere du vil diskutere så kan du sende en privat besked. for syntes det er lidt træls både for mig og for at skulle sidde og direkte blive modbydelig i en anden mands opslag og for offentligt skue.
apr 2011
Jeg ser intet fusk i at gøre opmærksom på at fc moto rent faktisk kører tilbud!. Jeg har lavet en side der samler lidt tilbud, der er skam også f.eks lagersalget i Viborg fra sidste år.. dem tjener jeg ikke en krone på, det var blot info.
Jeghar ligeledes fået privat beskeder med folk der synes det er fin side igennem denne debat, så jeg er selv tilfreds.
Jeg kan da også se i mine statistikker at folk faktisk har kunne bruge min hjælp trods de negative folk der har været her i blandt
God aften folkens
50% rabat på udstyr op til sæsonen (tysk)