Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  50% rabat på udstyr op til sæsonen (tysk)
  • #1   10. feb 2013 Hvis jeg går direkte til fc-moto får jeg de samme priser som hvis jeg går igennem din "rabat kode".
    Så det virkelige spørgsmål er hvorfor linker du ikke bare til fc-moto direkte.
    Hvor meget skraber du ind pr klik ved webgains?

• #2   10. feb 2013 korrekt man kan gå ind på fc-moto også smiley jeg tilbyder en service da mange føler sig mere tryk igennem en dansk side og har hjulpen mange herinde.

Jeg får selvfølgelig en andel for at hjælpe på bikere, men også fc moto.

Jeg skal tjene til dagen som alle andre smiley

God Søndag

• #3   10. feb 2013 Nu er det jo ikke kun fordi linket fører videre til FC-Moto.de - Siden er et opslagsværk for lignende tilbud hvor der kan være rabat at hente. Og så er det jo op til dig selv om du vil bruge siden eller ej og støtte ham der har lavet den.

• #5   10. feb 2013 Tænke også lige jeg kunne få en rabat kode på nogle procenter.. Men blev slemt skuffet.. Ellers skulle jeg have handlet smiley

• #6   10. feb 2013 Tommy Panda:

Jeg har også hjulpen nogen med shoei hjelme til lidt billigere penge end tyske shops og sådan lidt, så er lidt hele vejen rundt smiley

• #7   10. feb 2013 Så der er faktisk ingen rabat at hente hvis man selv bare handler?
    Det med tryghed betyder det så at du hæfter for varen såfremt den ikke kommer frem?

• #8   10. feb 2013 jeg er sku ked af at prøve at hjælpe nogen, men typisk dansk..

ville blot hjælpe, ta imod eller hop videre på galleriet

Dem jeg har hjulpet til billigere shoei xr 110 hjelme har sku aldrig brokket sig.

• #9   10. feb 2013 Manden prøver at hjælpe og bliver sablet ned. Så kender vi motorcykelgalleri igen! smiley

• #10   10. feb 2013 Uha ja det er typisk dansk at være lidt kritisk, fy skam sig.
    Det jeg bider mærke i er at der ligger en økonomisk interesse 'gemt' bag al den hjælpsommelighed.
    Og den interesse forsøger man at skjule ved at reklamere for ikke eksisterende rabatter.

• #11   10. feb 2013 "manden prøver bare på at hjælpe"
    manden kan ikke engang svare på et simpelt spørgsmål om han hæfter for folks varer.
    der er jo ikke engang en rabat som overskriften antyder. det er bare en "mand" uden moralske skrupler der bondefanger folk.
    han er nok i familie med låsby svendsen også smiley

go søndag aften haha.

• #12   10. feb 2013 Øv..
    Opret ikke en proff annonce som et emne..!!
    Indryk en annonce istedet..
    Så du kan hjælpe dem der vælger at være dine kunder!

• #13   11. feb 2013 @TommyPanda

Der er intet galt i at være kritisk, men hvis du ikke kan lide lugten i bageriet kan du jo bare holde dig væk. Det er en gratis ydelse hvor Friis får en lille procentdel eller et fast beløb for hver bruger af hans side som køber noget eller klikker på linket. Hvis det er for meget for dig, kan du jo prøve at finde et tilsvarende site eller selv gøre dit forarbejde. Ingen grund til at stemple manden som svindler der bare vil have vores penge.

@MoTo

Selvfølgelig hæfter han ikke for folks vare, er du dum? For du virker i hvert fald som en person med meget begrænset mental kapacitet. - Han agerer som opslagsværk for folk der ikke selv kan overskue at finde siderne med rabatter og tilbud. Jeg blev da gjort opmærksom på at der var op til 50% på FC Moto, det ville jeg ikke have været uden topic her.

• #14   11. feb 2013 hvor vover du smiley
    dum er et stærkt ord, fra en som forsvarer en der vil tjene penge på at hæve prisen på en vare og så samtidigt laver en overskrift og skriver 50% i rabat og så er der ingen rabat.
    fordi du selv syntes det er svært at finde en shoei hjelm på nettet skal du ikke kaste rundt med termer så som begrænset mental kapacitet, din mor og far er tydeligvis bror og søster smiley

• #15   11. feb 2013 Den er jeg ikke lige med på? Er det ikke korrekt at FC Moto kører op til 50% nedsat udsalgspris på størstedelen af deres varer?

• #16   11. feb 2013 http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?ObjectPath=/Shops/10207048/Categories Den er da god nok %%%%%

• #17   11. feb 2013 Ja, jeg kan heller ikke forstå hvorfor MoTo påstår at der ingen rabat er.

• #18   11. feb 2013 Det siger er at der er ingen rabat ved bikeguide, det er bare en mellemmandsvirksomhed der smider en rabatkode som er fuldstændig lige gyldig.

• #19   11. feb 2013 Virkelig? Hold da op. Det er jo heller ikke det jeg har skrevet her siden mit første indlæg. Om den er ligegyldig skal jeg da ikke kunne sige. Det er et godt opslagsværk hvis man ikke lige aktivt søger på alle siderne, så søger Friis for at gøre det af sin egen fritid så du slipper.

Jeg synes siden er fin, om du kan lide den eller ej er da tråden fuldstændig uvedkommende, og så er det sgu nok langt bedre at holde kaje ;-)!

• #20   11. feb 2013 nej det er absolut ikke kun det du har skrevet. du har skrevet at du har problem at jeg og andre anfægter overskriften som lidt misvisende og produktet er lidt moralsk forkasteligt (rigtigt eller forkert)..
    Dernæst har du angrebet min personlighed for du åbenbart ikke havde andet at sige. Så muligvis, kun muligvis skulle du selv holde kaje og følge dit eget råd når du er uenig med andres meninger istedet for svine folk til.

er der mere du vil diskutere så kan du sende en privat besked. for syntes det er lidt træls både for mig og for at skulle sidde og direkte blive modbydelig i en anden mands opslag og for offentligt skue.

• #21   11. feb 2013 Tak for jeres kritik, både positivt og negativt smiley
    Jeg ser intet fusk i at gøre opmærksom på at fc moto rent faktisk kører tilbud!. Jeg har lavet en side der samler lidt tilbud, der er skam også f.eks lagersalget i Viborg fra sidste år.. dem tjener jeg ikke en krone på, det var blot info.

Jeghar ligeledes fået privat beskeder med folk der synes det er fin side igennem denne debat, så jeg er selv tilfreds.

Jeg kan da også se i mine statistikker at folk faktisk har kunne bruge min hjælp trods de negative folk der har været her i blandt

God aften folkens

Kommentér på:
50% rabat på udstyr op til sæsonen (tysk)

Annonce