{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW R65 GS
  • #2   12. feb 2013 Vær lige opmærksom på om det er en 29hk eller med fuld ydelse, mener det er 45hk

  • König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 132
    #3   12. feb 2013 Fuld ydelse er 27 HK - der findes dog nogle få modeller med andet topstykke, karburator og ventiler med en ydelse på 48HK . . .


  • #4   13. feb 2013 Jeg har en R65GS fra 89, med 27 heste den havde kørt 10500 km da jeg købte den forår 2012, den er så fed og jeg sælger den aldrig.
    August 2012 kørte jeg "Mäleren runt", en tur på små 1500 km og det kan den bare.
    Gode ting:
    27 hk, ingen fartbøder her..
    Sjov og masser af køreglæde
    Ur-GS'en
    Billig ansvar 555 kr/år
    Dårlige ting:
    Svært at finde en med lavt km tal
    For dyr ved lavt km tal
    Ikke den hurtigeste havelåge

    vh
    Adam



    profilbillede
  • König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 132
    #5   13. feb 2013 Jeg har en R65GS med 48 HK, få kilometer og god stand. Den er monteret, synet og godkendt med sidevogn - den kører perfekt og lyder pisse godt . . . . Den er fra 1991

  • #6   13. feb 2013 Jeg har kørt rigtigt på R65GS mens jeg var sergent i forsyningstropperne (95-99).. og det er efter min mening ufatteligt hvad de holdt til. Vi var virkelig ikke søde ved dem, de fik altid tæsk på kold motor og blev kørt rigtig rigtig hårdt, men der var sjældent noget galt og et decideret motorhavari har jeg aldrig hørt om (til trods for at vi havde knap 60 af dem i bataljonen).

    Lige som de ofte klarer et styrt uden nævneværdige skader..

    Men der er satans tunge ...


Kommentér på:
BMW R65 GS

Annonce