Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stilstandsforsikring?
  • #1   17. feb 2013 Det lyder jo dyrt, må man spørge hvorfor du skal have stillestand forsikring på den, skal du ikke på vejen i 2013?

Men det forsikringsselskab jeg bruger til birden er, Lloyd's v. QBE Danmark A/S, Vestre Farimagsgade 7, 1606 København V Telefon +45 33450300 vært en forsøg og høre hvad de skal have for stillstand pris på din MC.

• #2   17. feb 2013 det er ca det samme jeg gav for min gixxer 09, og det er vel også fair nok, da det er en cykel til over 100.000 kr der skal forsikres... smiley

• #3   17. feb 2013 Det er svært. Jeg skulle have min bil i garage i vinter, da jeg ikke kan køre i den, og ville så gerne spare lidt på vægtafgift/forsikring, begge dele er omkring 5000/år. Det viser sig så at være lidt bøvlet. Hvis jeg vil spare vægtafgift skal den afmeldes, og den kunne ikke forsikres uden plader på. Løsningen blev at jeg fik strikket en forsikring sammen hvor der var fuld kasko når den stod i garagen (brand, børnebørn på havetraktor, tyveri og den slags), og kun lovpligtig ansvar når den var udenfor garagen. Det sparede jeg omkring 3000 på, Om en måneds tid kan jeg godt køre i den, og så går den bare over på fuld kasko igen.

Min hedengange veteran var forsikret mens den var under restaurering, og måtte ikke køre mellem 31/10 og 1/3, men det er vist også eneste smuthul.

Kommentér på:
stilstandsforsikring?

Annonce