1.151 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

kenny a
kenny a
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

maxi scooter maxi scooter

hej mcg

går og overvejer at anskaffe mig en ældre maxi scooter som ekstra transport middel..

har kigget på en aprilia sr 125 (2takts)
og en aprilia leonardo 150 (4takts)

begge maskiner er mere eller mindre standard i motoren.
men begge kan opgradres til ca 180cc dog er Sr'en nemmest at skaffe andre tun dele til..

hvad taler for og imod de 2 modeller.. evt andre som man har overset...

skal lige siges at der kun kigges efter brugte maskiner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maxi scooter
  • kenny a
    kenny a Tilmeldt:
    mar 2012

#1   1. mar 2013 har sendt en mail afsted til ham..

• #2   1. mar 2013 Har haft en SR med 178ccm tun anden uds/karb osv osv den går sq godt og er sjov i byen men er måske ikke det mest pålidelige kørertøj jeg har haft. Tændrør døde for et godt ord på den, og man skulle satme være obs på den ikke gik magert eller fed.
    Har også prøvet en Leonaro, meget mere behagelig, og sløvere, men ville nok vælge den til daglig transport

• #4   1. mar 2013 Har du erfaring i at kører på scooter? For det er seriøst fandens værk, man tror man skal vælte hele tiden på grund af deres lorte tyngepunkt.

• #5   1. mar 2013 Kender intet til den leonardo 4takt men sr'ens motor er magen til den motor jeg har på min bane scooter, og det er sgu en god kværn. Den laver 32 hk på rullen, men egner sig nok ikk så godt til dit formål, som ekstra tranportmiddel. Jeg syntes du skal tage sr'en;)

• kenny a
    kenny a Tilmeldt:
    mar 2012

#7   1. mar 2013 havde kigget på pgo men fravalgt det igen pga der simpelthen ikke kan fåes noget ordenligt upgrade cylinder... hælder nu også mest til sr'en...

• kenny a
    kenny a Tilmeldt:
    mar 2012

#8   1. mar 2013 EMPE - det er sjovt du skriver det.. for det er faktisk den du har til salg jeg overvejer at købe... skal bare lige ha set om skattefar er enig i jeg skal have nok kontanter tilbage...

• #9   2. mar 2013 Jeg ville tage leonardoen. Det er altså bare en super maskine.

• kenny a
    kenny a Tilmeldt:
    mar 2012

#10   2. mar 2013 nogen bestemt årsag til det er den du vil vælge...

• #11   3. mar 2013 Jeg har prøvet begge, og jeg synes bare det er langt den mest velkørende af dem. Det er også den største, så den bliver ikke så nemt forvekslet med en lille scooter.

Desuden er 4T motoren meget støjsvag og velkørende. Ikke så hidsig som den anden, men meget mere til at holde ud til hverdag.

• kenny a
    kenny a Tilmeldt:
    mar 2012

#12   3. mar 2013 kender du andre modeller som evt havde større cc...

• #13   3. mar 2013 mener også leo'en fås i 250ccm, men om den er solgt i DK ved jeg ikke

• kenny a
    kenny a Tilmeldt:
    mar 2012

#14   3. mar 2013 har fundet en trafik skadet af dem... hvor motoren vist er okay...

• #15   3. mar 2013 4-takt er mere langlivet, støjer og oser mindre og ingen olie at holde øje med hele tiden, samt bedre bundtræk.

Kommentér på:
maxi scooter

Annonce