{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.812 visninger | Oprettet:

Alt håb var ude, men så....... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger..

26år gammel, og GSX-R600 er bare to ting et forsikringsselskab IKKE vil godtage.. og slet ikke når man kun har et haft kortet i under 1 år smiley

Jeg søgte ALLE stedet.. på Mondux hjemmeside gav de mig ellers et mega godt tilbud på ansvar til 4000,- og kasko til 10k.. tænkte med det samme at jeg ville ha et personligt tilbud, for så blev det nok billigere.. men nej.. de ville ikke forsikre den smiley Jo når jeg var fyldt 30, og havde 5års erfaring, medmindre jeg droslede den til maks 34hk, så kunne den stå i mit eget navn.. efter drosling ville den koste lidt over 5jern om måneden i ansvar alene så..

Jeg søgte på alle andre selvskaber, og alle priserne lød fra 15k og op til 40k smiley

MEN (sådan et er der altid) så slog det mig.. Jeg er sgu da igang som maskinmester.. dvs tjenestemændendes forsikring kan jeg komme ind i!!!!!
Jeg lavede ét telefin opkald, og vupti, der ligger nu et tilbud på ren ansvar, i eget navn, som lyder på 3300,- årligt!! og hvis jeg ville ha kasko, lød den på ca 8000,- årligt!! begge priser er uden selvrisiko!

Så blev det sgu alligevel en god dag folkens smiley

Så hvis i har mulighed for det, så er det klart et forsøg værd når i skal forsikre..!!

Det skal lige siges, at min adresse er midt på Østerbro, så er fint tilfreds med den pris smiley

Og god dag til alle jer andre MC mennesker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt håb var ude, men så.......
Kommentér på:
Alt håb var ude, men så.......

Annonce