1.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Skad hørings svar til Skatteministeriet. Kender nogen udfaldet ? Skad hørings svar til Skatteministeriet. Kender nogen udfaldet ?

Skad har forhørt sig om sidemonteret nummerplade på MC i 2011, er der nogen som kender svaret fra skat?

http://www.skm.dk/public/dokumenter/hoeringssvar/2011regafgift/hoeringssvar.pdf

I dette dokument, har en MC køre, fået rettens ord for at den godt måtte side som Lauge Jensen har placeret sin nummerplade.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skad hørings svar til Skatteministeriet. Kender nogen udfaldet ?
  • #1   6. mar 2013 Her er et EU Deriktiv, som skulle overholdes af Danmark.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1993L0094:19990526:DA:PDF

Læg mærke til dette afsnit

2.1.1. pladen kan anbringes mellem de planer i længderetningen, der går gennem
    køretøjets yderste punkter.

Altså mellem motorcyklens yderste punkter, dvs styr enderne, som jo nok er det bredeste sted på de fleste.

• #2   6. mar 2013 kender en der var i retten med en side monteret plade ,og han gik fri da det var godkendt beslag og den sad bag bagakslen så den kan læses fra mange vinkler .mvh

• #4   7. mar 2013 ser lige om jeg kan få fat i papir på det med side monteret nr plade

• #5   7. mar 2013 Det ville være fedt, hvis du kunne det Stig.
    Jeg er ikke en ørn til at søge, ellers kunne det være fedt, hvis man kunne se hvor mange der egentlig har taget sagen i retten.

• #6   7. mar 2013 jamen denne sag drejer sig om en 1800 intruder der blev hevet i retten ,og allerede da de så billed dokumentation af hans cykel som det var monteret ,blev de overrasket smiley han viste selfølgelig også papir på at den var godkendt dette nr plade beslag ,så det må jo kan lade sig gøre med det rigtige grej

• #7   7. mar 2013 Har lige skrevet til en forhandler, som har en side monteret nummerpladeholder til min VN800, om han her nogen form for godkendelse i EU altså TÜV eller CE.

Har set flere steder at de sælger nummerplade holdere med TÜV gokendelse,

Men har lidt svært ved at finde en til min VN800.

Kommentér på:
Skad hørings svar til Skatteministeriet. Kender nogen udfaldet ?

Annonce