7.235 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

FR forsikring. FR forsikring.

Hejsa.

Jeg vil lige give min oplevelse til kende.

Jeg udfylder en formular igennem 123mc.dk hvor der står en masse lovprisene ord om deres forsikring.
Men selvfølgelig er der en hage ved det. Selvrisiko =10.000Kr.
De reklamere med "lav selvrisiko", jeg ved ikke med jer andre, men i min del af verden er 10.000Kr IKKE en lav selvrisiko.

Og den pågældende ansatte, var meget lidt imødenkommen....

Just my 50 cent

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FR forsikring.
  • #1   13. mar 2013 prøv tjekke mondux.dk ud

• #2   13. mar 2013 Hvordan "meget lidt imødekommende"?
    mondux har selvrisiko på 5000... men MC selvrisiko er højere generelt end bil risiko.. sikkert fordi hvis den bare vælter på stille stand og en kåbe flækker, kan det bedre betale sig og købe en ny kåbe (3000-4000kr?) end kontakte forsikringsselskabet.

• #4   13. mar 2013 Jeg ved godt at mange selv sætter deres selvrisiko op, for at spare i præmie, men jeg forstår ikke at de kan reklamere med "lav selvrisiko". Jeg mener ikke at en selvrisiko på 10000kr er lavt!
    Præmien var som udgangspunkt ok, men taget i betragtning af den høje selvrisiko var den helt i skoven.
    Jeg skal give 1000kr mere i et andet selskab og der får jeg en selvrisiko på 3800kr.

• #5   13. mar 2013 ville da mene en selvrisiko burde være 2000-3000,- max. ellers kan man lige så godt selv ordne småskader... og så ryger en del af kasko ideen da.

• #6   13. mar 2013 For mig er kasko forsikringen, en sikring imod totalskade eller tyveri. Små skader, mener jeg er hjernedødt at tage igennem forsikringen.
    Ofte kan det laves privat for samme eller mindre penge.

• #7   13. mar 2013 men du betaler bla. præmie for småskader..prisen på kasko er i nogle tilfælde hjernedød høje, hvis man regner procent i forhold til købspris af køretøjet... sindsyg bliver det da hvis man oven i skal slippe 10.000.- i selvrisiko

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #8   13. mar 2013 10.000kr er ikke lav selvrisiko..mere er der ikke at sige om det..

• #9   13. mar 2013 havde 4200,- i selvrisiko på min første mc, det gik jeg hurtig væk fra efter jeg lagde den ned og måtte af med 1700,- for at udbedre skaderne. jeg betalte jo til en forsikring jeg ikke ville bruge

• #11   13. mar 2013 0,- selvrisiko på 3300,- præmie (: 0års erfaring, 26år, Racermaskine midt i KBH (:

Gennem tjenestemændenes smiley

• #12   13. mar 2013 men holmeren betyder det lige så snart jeg (forhåbenligt) starter på maskinmesteren til sommer hos MSK, så kan jeg få tjenestemandsforsikring?

• #13   13. mar 2013 Elias hvis de har en aftale med dem så kan du. Læste tidligere på ugen om en der var under uddannelse som maskinmester og han havde forsikringer ved dem:)

Men jeg tror nu generelt bare det er pisse dyrt og forsikre motorcykler efterhånden, så man skal nok ringe rundt til rigtig mange for at få en god pris

• #14   14. mar 2013 Elias : Du kan få det ved at melde dig ind i Maskinmestrenes Forening.. det giver dig adgang til TJM forsikring (: og det kan du allerede på adgangskursus.. det er en fagforening UDEN Akasse.. den koster 38,- om måneden og skulle give nogle ret fede tilbud.. har kun været medlem i 14dage, så har ikke set så meget af det endnu.. men de 38,- mdr, gør så jeg sparer flere tusinde på forsikringer smiley så de småpenge genere mig ikke smiley

• #15   14. mar 2013 Elias : Starter du så til september ? (: Går derude nu på ADK nemlig og skal selv ind til september (:

• #16   14. mar 2013 Ok lyder som noget jeg lige vil undersøge. smiley Yeps eller det håber jeg på, har et fint snit, og de lød positive over min ansøgning, men er gymnasiel uddannet så skal først i værkstedet og gøre nogle erfaringer. Men nu må vi se... ellers har jeg en standbyplads til jul.

• #17   21. mar 2016 Hvad er det som gør prisen på superbike er så meget dyrere end Sportstouring.
    og vildt meget dyrere end en begyndermaskine i forhold til mig som fører

Jeg ved ikke rigtig hvad min er , men er vel en blanding af super og sports,samt en smule touring-maskine , for jeg har 3 tasker på

Er jeg vildt meget dårligere til at køre 80 på en superbike end jeg er til en sports, eller i værste tilfælde på en keeway.,
    Og jow, jeg ved godt at jeg er dårlig til at køre 130 på keewayen.. smiley

Honda CBR1000F dual brake, er det en sports eller en super.

• #18   22. mar 2016 whoa 3 år gammelt... mangler kun 1½ år af uddannelsen nu, godt valg du tog der fortids Elias! wohuuu

Vil dog sige tjenstemændendes er pisse dyr hvis man er under 25 smiley

Kommentér på:
FR forsikring.

Annonce