2.459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Erfaring med 123mc forsikring / FR forsikringsservice Erfaring med 123mc forsikring / FR forsikringsservice

Er der nogen der har erfaringer - gode såvel som dårlige med 123mc forsikring?
De ser ud til at blive udbudt af FR forsikringsservice, så erfaringer med dem er også kærkomne.

Jeg er pt forsikret i FDM forsikring under Lærestandens Brandforsikring, og er sådan set meget godt tilfredse med dem som selskab. Men ved den seneste gennemgang af priser, er de i den grad blevet overhalet indenom af stort set alle andre selskaber når det gælder mc forsikringer, og til dels også deres bilforsikringer!

/Olsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med 123mc forsikring / FR forsikringsservice
  • #2   24. nov 2016 Jeg er ved Runa (også en del af LB) med alt - minus MC, som jeg har flyttet til Alka, da Runa ikke kunne være med.

• #3   25. nov 2016 Har i oktober flyttet alt forsikring ( - konens bil) til Codan, hvor primær grunden var 2 kaskoforsikringer på MC,er, kunne fås for hvad den ene kostede ved forrige selskab ( GF).
    Desuden matchede de fint priserne med det gamle selskab, incl en campingvogns forsikring, hvor den årlige præmie blev nedsat med ca. en tusse smiley
    Lige et link til Codans priser på Kok,s mc side , Codan + hedder forsikringen og eneste måde at få den på , er gennem en MC forhandler.
    Dette er ingen problem og din "cykel" behøver IKKE at være købt hos forhandleren .
    https://www.kok-mc.dk/nyheder/alle-nyheder

• #4   26. nov 2016 Det der Codan fra Koch er sgu da på ingen måde billig! Det kan findes meget billigere andre steder. Sammenlignede både for en 30, 40 og 50 årig.
    Er du ansat der ?

• #5   26. nov 2016 Martis S... link til nogle alternativt så ? Og nej er ikke ansat der smiley

Kommentér på:
Erfaring med 123mc forsikring / FR forsikringsservice

Annonce