{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

NTV 650 afgift {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg overvejer seriøst at hente en Honda NTV 650 i Tyskland.

Ved nogen hvad afgiften er på sådan en svend, og hvor meget afviger den fra årgang til årgang?

De, jeg har kig på er fra 96 / 97, men tidligere årgange kunne også have interesse.

Mvh Malte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NTV 650 afgift
  • #1   2. apr 2013 Niveaulistemodel -

Afgift lige pt (gældende til 8 maj) under forudsætning af, at den kan indplaceres i std. standkategorier middel/under middel -

97 - 13.924/13.207 (middel/under middel)

96 - 13.409/12.718 (middel/under middel)

• #2   2. apr 2013 Michael S
    Hvor har du fundet de afgift satser ?
    Har selv en Suzuki tl1000s fra 97 jeg skal have søgt afgiften på

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #4   2. apr 2013 Det kan bedre betale sig at købe en tidligere årgang,med færre km. på tælleren.Modellen er jo stort set den samme.

• #5   2. apr 2013 NTVen er en super dejlig maskine.

Den eneste årgang man bør undgå/overveje er modellen fra år 1988. Denne årgang har ændret affjedring og passer IKKE alle dele med år 89-1997.

Personligt ville jeg selv vælge en ældre NTV pga. afgiften og modellerne er stort set ens.
    De "ældre" NTVer har en form for clip-on styr samt lidt klodsede instrumenter, hvor i mod de "nyere" NTVer har almindelig styr samt nyere instrumenter..

buy buy buy...

• #6   2. apr 2013 Ja det er godt nok fristende. På mobile er der en der har gået 28000 til 2000 euro. Den er fra 96 og med tre faste bokse og vindskærm. Jeg synes jeg er landet på ntv'en som et kompromis mellem moment, karakter, holdbarhed og køreglæde...

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #7   2. apr 2013 Du skal regne med det samlede regnestykke.
    En fra 96 vil være noget dyrere i afgift end f.eks en fra 90-91,og du får stort set samme mc..

• #8   2. apr 2013 Michael S: Tak for den oplysning. Ved du, hvad der sker efter den 8 Maj?

Jørn L: Du har ret. Jeg kan bare godt lide at have muligheden for at skifte styr. Hvornår begynder de med 'styr-beslagene' frem for de fikserede styr?
    Jeg vil selvfølgelig også hellere have en 92er, der har stået i opvarmet garage og kørt 30000 end en 96er, der har kørt 60000 og stået ude i regnen smiley

• #9   2. apr 2013 En årg. 91 ligger pt på 10.185 i middelstand i afgift, en årg. 90 er sjovt nok dyrere (pga højere nypris) og ligger pt på 10.547 i middelstand.

• #10   2. apr 2013 Det der sker efter den 8 maj er, at der kommer nye niveaulister, så de angivne afgifter gælder kun indtil da. Man kan dog med rimelig sikkerhed antage, at der ikke kommer til at være de helt store ændringer herefter på en så gammel/billig model som en NTV650, og SKATs spænd i vurderede handelspriser inkl afgift ligger på mellem 20.000 for en årg. 88 til 27.000 for en årg. 97 (begge angivet før fradrag for stand).

• #11   2. apr 2013 Okay, så det koster på en måde 3000 at få en nyere model med finere instrumenter og mulighed for at skifte styr. Det var ikke galt. Og hvorfor vente på en regulering, som ingen kan sige noget om, hvad kan komme til at indebære...?

• #12   2. apr 2013 Den slags er naturligvis en hel individuel vurdering, din ligeså valid som alle andres :-).

• #13   3. apr 2013 Tak for jeres (objektive) hjælpende hænder, det var i høj grad brugbart !!!

Nu tror jeg lige, jeg sælger min SR 500, før jeg iler ud og køber mig en anden motorcykel smiley

Kommentér på:
NTV 650 afgift

Annonce