557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

vt 750- dragstar 650 vt 750- dragstar 650

har lidt brug for hjælp, går med overvejleserne om at handle en af disse to motorcykler, men ved ikke hvilken, har prøvekørt dem begge, sidder ok på dem begge. mit problem er at shadowem havde lidt mere effekt men dragstaren apelere mere til mig i design.
kom gerne med for og imod. det skal lige siges at vi snakke modeller fra 1998 og deromkring

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vt 750- dragstar 650
  • #1   9. apr 2013 Jeg havde noget gået efter en VT750, den har noget mere power men er også fysisk større. Bedre sving egenskaber end dragstar

- men det jo en smags sag - vælg den du synes er fedest når du ser den. Det synes jeg er et vigtigt parameter!

• #2   9. apr 2013 Kjøller tror faktisk at dragstaren er større, men du har ret det er et vigtigt parameter

• #3   9. apr 2013 er også ret sikker på at yamaha'en er størrer fysisk..

Jeg kan kun sige at yamahaen køre super.. det er ikke en rakket men det er VT'eren godtnok heller ikke..

Køb den du syntes du sidder bedst på og den som du syntes ser fedest ud... (yamahaen selvfølgelig smiley

Er VTeren ikke også en swingarm? syntes softail konceptet er noget pænere at se på.. smiley

plus yamahaen kan du få så mange dele til.

• #4   9. apr 2013 Nikolai jo det er en svingarm, men kan nu meget godt lide det old school look det giver, men din kan nu godt give lidt inspiration, den er super fed.

• #5   9. apr 2013 Thomas: Ja jeg har heller ikke noget imod swingarm.. det ser bare ikke så clean ud smiley

Jeg takker mange gange.. jeg er også rigtig glad for min! Jeg sider kanon på den, det eneste er lige at jeg mangler et fremflyttersæt så tror jeg at det er perfekt.

Og yamahaen kan du ret nemt få til at se rigtig fed ud for billige penge!

• #6   9. apr 2013 XVS til en hver tid. Har kørt MEGET på begge modeller. (har prøvet alle de modeller der er af dem) og XVS er efter min mening den rigtige Chopper af dem.
    Og så er den luftkølet - og det er en rigtig Chopper. :O)

• #7   9. apr 2013 tak for input, der tegner sig et mønster ;o)

Kommentér på:
vt 750- dragstar 650

Annonce