Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sv 650 vs fz6 n
  • #1   20. apr 2013 Det er religion. Det er begge holdbare maskiner. Nogle er til Yamaha, andre Suzuki. Vælg den du bedst kan lide.

• #2   20. apr 2013 Har haft begge 2, og begge er skønne maskiner, tror ikke der er synderlig forskel på holdbarheden....men vil da indrømme at jeg godt kan savne lyden af V2 (har fz6-n nu)

• #3   20. apr 2013 Har haft begge maskiner og lyden på sv'eren er god men der er nu ikke noget som lyden FZ6n'eren når den trækker igennem hvis der er monteret nogle ordentlige potter på.

Og så er FZ6n'eren også lidt hurtigere og bedre i sving. Synes også at plastik og finishen er en tak bedre end på Sv'eren.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #4   20. apr 2013 Begge er super maskiner. Har haft begge, og kørt masser af kilometer på dem. Siden du siger at det er en nøgen FZ6, så vil jeg lige nævne at vindmodstanden på motorvejen ikke var noget jeg satte specielt meget pris på. Det langt mere afslappet med en kåbe imo.

SV'eren har, som du sikkert har bemærket, en lidt mere fremadrettet kørestilling, der gør den ekstra god i sving. FZ'eren er så at foretrække, når der skal toures langt, da sidestillingen her er lidt mere oprejst.

Men det er smag og behag. Begge er super solide og underholdende motorcykler at køre på.

/Anders

• #5   20. apr 2013 Tak for svarende har en sv 650med kåbe pt og den jeg prøved igår var en 1000n mem det er vel samme sidde stilling som på 650 ? For af 1000 og fz syns jeg at fz føltes meget lettere i sving men den er jo nok ikke lige så tung som 1000 smiley

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #6   20. apr 2013 Siddestillingen på SV1000N er meget i stil med FZ'erne. SV-S'erne har clipons og derfor en lidt mere fremadrettet kørestilling. De anderledes styreegenskaber du oplever tror jeg er meget karateristisk når man går fra 600 til 1000. Havde selv samme oplevelse. De to klasser styrer bare forskelligt.

Kommentér på:
Sv 650 vs fz6 n

Annonce