{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Valg af mc . Nr to i rækken .gode råd :) {{forumTopicSubject}}

Hej mcg

Skal til at købe min nr to cykel og har lidt et par stykker i tankerne .

Min solgte er en sv650s fra 2010 som var en pisse go cykel men den blev lidt for Klein i power til sidst

Leder efter en cykel der har mere power og en der kan køres langt på er ikke pivet hva angår køre stilling smiley

Cbr 929 rr (sc44) 41xxx på klokken ved min forhandler som jeg kender godt dog ingen garanti da den er efter gamle komisions regler . Har prøvet kørt den to gange og er posetivt indstillet på den
Nu det en Honda og har kun hørt godt om den i forhold til dens km tal så vel ingen grund til bekymring



Andre cykler er Gsxr 600 k6 14000 km
Posetivt prøve tur

Zxr 636 2004 . ikke prøvet endnu men kan godt lide designet og lyden


Hælder mest til hondaen men vil gerne ha andres erfaringer og evt råd


Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af mc . Nr to i rækken .gode råd :)
  • #1   2. maj 2013 Skiftede fra SV1000 til Honda CBR929, DEEEEJLIG maskine masser af power og nem at køre... så af dem du har kigget på der, så er Hondaen da mit valg.

    Har købt en Kawa z750 nu, og er så småt ved at finde ud af jeg nok ikke skulle have solgt min Honda.. men ja smiley sådan er det jo altid. hehe..


  • #2   2. maj 2013 Var også det jeg fornemmede ved min prøvetur på den den er god stabil og nem at håndtere og den trækker bare . Det ellers også en fed maskine har også været overvejet hva gjorde du skiftet fra hondaen til kawaen

  • #3   2. maj 2013 Du er nødt til at skrive hvilket prisleje, hvis vi skal hjælpe dig nærmere.

  • #4   2. maj 2013 73000 smiley

  • #5   2. maj 2013 Køb min smiley 120 heste

  • #6   2. maj 2013 Tja fik barn smiley og så tænkte jeg at jeg måske kørte pænere på kawa´en ... eller i hvert fald ikke så hurtigt smiley men tja, savner hondaen.

    Du skal vel ikke give 73k for hondaen? solgte min for 65 smiley og den havde kørt 32.000 med power commander o.s.v..


  • #7   2. maj 2013 Du kan sagtens få noget fin GSX-R 750 K7 til den pris
    Der er også GSX-R 1000 K1-K4 i den pris klasse


  • #8   2. maj 2013 Jeg er Honda mand, og den kører skide godt sådan en fireblade, men ville til enhver tid vælge en 600 R maskine fremfor en liter maskine når det er med kåbe.. men spørgsmålet er om du nyder momentet fra den store motor, og om du udnytter bundtrækket, eller om den skal køres ud i hvert gear..

    skal den det, så ville jeg holde mig fra den fireblade


  • #9   2. maj 2013 Enig med bjarne j

    GSX-R 750 K7


  • #10   2. maj 2013 Michael m ; nå okay jamen self på en z750 kan man jo ikke andet end køre "pænt" haha smiley der rigeligt med go i dem . Nej skal ikke give 70 er på 62000 hva potte havde du på ?


    Ja har kigget på 750 Gsxr men må sige efter min tur på 600'ern

    Synes jeg bare den manglede lidt i respons (bundtræk) i de højre gear omkring 3-4 men self kom der knald på når den fik arbejdet sig op i omdrejninger så rykkede den godt . Men kommer fra v2'er og hondaen havde egentlig et godt træk fra start smiley men er det bedre på en 750 gixxer frem for 600


  • #11   2. maj 2013 Til alm gadebrug er Cbr 900 nok sjovest pga bedre bund træk end de to andre du nævner. Hvad med en kawasaki z 1000.? Den har bund og ræs. Jeg fik prøvet den nye Yamaha fz 8 n . Den reagere prompte, og har en vanvittig god balance. Den er selfølgelig over pris lejet, men rigtig sjov maskine.

Kommentér på:
Valg af mc . Nr to i rækken .gode råd :)

Annonce