{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.119 visninger | Oprettet:

Kawasaki zx7r erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hey alle der ude, nu står jeg og overvejer at købe en kawasaki zx7r ninja 750ccm som min første cykel.

Nogen der kan sige om det er helt ved siden af eller om det er en rigtig god maskine?

Har læst meget om den og syntes den for gode anmeldelser men syntes også nogen stykker siger den er meget tung.

Da jeg er 175 og vejer 70kg ved jeg ikke om det er helt ved siden af eller om den er fin nok?

Håber i kan smide lidt af jeres erfaring dem som har eller har haft en.

Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki zx7r erfaring?
  • #1   3. maj 2013 Mega fed kultcykel
    Super bremser
    Lidt tung ifht motorkraft jvf nyere cykler
    Du passer perfekt til den mht størrelse.. Den har nemlig ok lav sædehøjde..
    Jeg siger go go go
    Der er en fed og velholdt sort en til salg herinde

    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/12268-kawasaki_zx_7r_ninja

    ..


  • #2   3. maj 2013 Kan kun tilslutte mig jabbekot, lige med den undtagelse at kult bliver den aldrig.
    desuden er de alt for højt prissat... du kan bla. få GSX-R 750 fra 1998 med sprøjt der længder bedre end en ZX7R på alle punkter
    Der findes også YZF750R som i ny og næ kommer til salg for under 30k
    Der er også hondas CBR900RR der sagtens kan findes i samme prisleje som den ZX7R


  • #3   3. maj 2013 Bjarne: Bare fordi noget har indsprøjtning, betyder det jo ikke den er længder bedre.. Men det er jo alt efter hvad du vil bruge den til. zx7r'eren er en kult superbike racer, og den kører fantastisk og slår aldrig et forkert prut. Det er en klassecykel - og at den er tung - tjaa, måske få kg - tilgengæld er den super stabil, og der er ikke mange litercykler der følger den på små snoede veje. Og en topfart på over 250 km/t - hvad vil du så med mere?

  • #4   3. maj 2013 Jeg har været glad for min på alle punkter. Det er i øvrigt også min første cykel.

    Men det Bjarne siger med Gsxr 750 kan jeg slet ikke se. Var ude og prøve en da min kammerat ledte efter cykel og for pokker hvor var den kedelig at køre på.

    For højt prissat, pris er altid i forhold til efterspørgsel, og efter som der ikke er mange zx7r til salg i forhold til fx Gsxr gør at prisen er højere..

    /KP


  • #5   3. maj 2013 Gert c
    Nu var det ikke kun fordi den havde sprøjt at suzukien er bedre.
    suzukien er stadig på alle punkter en bedre cykel når det kommer til
    vægt / motor / styreenskaber / bremser etc.
    fordi at en cykel har deltaget i WM superbike gør det ikke til en kult cykel
    Troy Corser vandt SBK i 2005 på en K5 GSX-R 1000 og det er da ikke en kult cykel



  • #6   3. maj 2013 Lyder rigtig godt var mest det med om den enlig passede mig i størrelse og vægt.
    Men den er jo stadigvæk hurtig selvom den er lidt tung ifht til motorkraft.

    Vil nemlig gerne have en god maskine til at starte med og som jeg ikke behøver skifte ud, udover hvis man bare vil prøve noget nyt.

    Må tage ud og kigge på en.


  • #7   3. maj 2013 Synes nu osse ZX7R er en kult knallert.

  • #8   3. maj 2013 Og den vil altid holde prisen fornuftigt..
    Men Ja en Fireblade fra 1996 og frem er også sindssygt lækker


  • #9   3. maj 2013 Det er en rigtig fin cykel og som første cykel er det helt sikkert dig der sætter begrænsningen før cyklen.
    Jeg har en 2 gen. Ældre zixxer, det var min første cykel og efter godt 6 år er den stadig i stalden!
    Jeg syntes ikke de virker så tunge som folk siger og man kan nu også nemt kører dækket til kanten hvis det ønskes.
    Din højde er nok nær perfekt til den type cykel.
    P.s i grøn er den ekstra kult:-)


  • #10   3. maj 2013 Med hensyn til størrelse er jeg 188cm og 80-85 kg ^^..

    Jeg vil sige man nok ikke skulle være voldsomt meget større, men har aldrig fortrudt et sekund jeg købte zx7r.

    /KP


  • #11   31. jul 2013 ZX7r er en konge kult cykel . Har haft en gsxr 750 fra 99 samtidig med min kammi havde en zx7r . Der må jeg inrømme det var en super kedelig cykel i forhold til hans kan ikke se nogen punkter hvor den skulle være bedre en zx7r. Har dog skiftet den ud med en r1 . Tænke dog også har suzuki ikke altid prismæssigt været et mærke der ligger ret lavt synes altid det har været det man har kikket på nå man skulle have en billig cykel ( Der var da derfor jeg købte min ) Og så har zx7r bare et super fedt design kult cykel Bare lige min mening ikke sikkert den er rigtig

Kommentér på:
Kawasaki zx7r erfaring?

Annonce