{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki Ninja ZX7R erfaring og råd søges?
  • #1   11. jan 2018 Syntes det er en fed model. Og ret sikker på at det er en stabil og rå maskine. Har selv storebror. Zx9r. Har aldrig svigtet mig. En stærk mc. Min har kørt. 105.000km. Og kører og trækker bare derud af. Ang pris.kommer vel an på dens vedligehold . Men jeg ville godt turde købe sådan en. Mvh hc.

  • #2   11. jan 2018 Jeg har en Kawasaki ZXR750 RR, dvs. den lækre homologerings-udgave med Øhlins affjedring, alu-tank, særlig gearkasse, spec. karburatorer, akrapovic potte mv. (du kan google den). Kører rigtigt godt. Jeg er gået lidt i gang med at shine den, men har både meget arbejde og en del MC´er, så den eventuelt kan godt blive solgt. Vh. Bo

  • #3   11. jan 2018 Sælger forlanger 30t for den er det en fair pris?. Har læst at toppakningen har problemer på disse modeller nogle der kan bekræfte?

  • #4   11. jan 2018 Har skruet en smule i zx7r fra 99.. nemme maskiner (når man får alt plastikken af) og skrue på og rimlig stabile..

    Prisen lyder ok.. tjek evt dæk, kæde og forgaffel pakninger.. der ka være lidt at slå af prisen med smiley

    Ang selve maskinen føles den for mig ret tung og danse med.. smiley


  • #5   11. jan 2018 Dæk er ok. Pakning i forgaffel er lige blevet skiftet. Kæden sveder lidt men ellers er den i okay stand. Men synes dog prisen er lidt høj. Ved ikke om det bare er mig?

Kommentér på:
Kawasaki Ninja ZX7R erfaring og råd søges?

Annonce