419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Forsikring.. Forsikring..

Hey jeg ville bare gerne undersøge hvad en mc forsikring koster... Jeg kunne godt tænke mig en Yamaha R6 når jeg bliver 21... Jeg vil til den tid have 3 års erfaring på en "lille" mc (Gs 500)...

Jeg ved ikke helt om jeg bare skal have en ansvarsforsikring, eller jeg også skal have kasko på den... Det afhænger af prisen på forsikringen... Min kommende R6 vil koste imellen 100.000 og 120.000 kr... :o) Mvh Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring..
  • #1   30. nov 2004 Se på det til den tid!!!!!!!!!!!

3 år er lang tid, og hvem ved om det stadig er en R6 du vil have til den tid..... Eller om det er de samme regler for forsikringer, afgifter, etc. etc. etc.

• #2   30. nov 2004 Er der nogen speciel grund til at du vil vente 3 år, med ar købe r6'eren??
    Du må jo køre på den efter 2!!!!!!

• #3   30. nov 2004 Ja jeg er udlært som mekaniker til den tid... Så jeg har ikke råd til den før... :o) Men jeg vil også helst have lidt erfaring på på min "lille" mc først...

• #4   30. nov 2004 hej Niels.... det er MEGET forskelligt. men billigste sted er sikkert Top Danmark. jeg har også 3 års erfaring, er 22år +jeg har bil forsikret, og dette vil koste mig 17.000 i kasko for min R1 hos top Danmark, for et helt år (9 måneders kørsel). men i en lille by, hvilket har meget at sige.. TRYG Ville have 38 tusind for det samme, og mange ville slet ikke... så tjek forsikringen grundigt! prøv Top DAnmark først -garanteret billigst...

• #5   30. nov 2004 OK tak for rådene... Jeg har hørt at GF-forsikring er meget billige også... :o)

PS Fin R1 du har Andreas...

• #6   30. nov 2004 hey... tak.. Ja GF er billige med ansvar... jeg fik at vide af dem man skulle være 30 år for at få kasko... mht. Kasko vil jeg få selvrisiko på 9000 og 20% af værdi ved tyveri. overvejer også bare en ansavars + god alarm. min MC står meget trygt skal jeg sige.. hvor bor du?

• #7   1. dec 2004 Jeg bor i en lille by i nærheden af Esbjerg... Jeg tror jeg vil overveje kun at få ansvar på den, og så bare få en god alarm og en god lås til den osv... Man kan jo købe mange tyveri-alarmer og andet gejl for 20.000... hehe

Kommentér på:
Forsikring..

Annonce