Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger Yamaha r6 ejere !
  • #1   10. maj 2013 Jeg har kun kørt en smule på min lillebrors 07 R6'er, og også et par ture med én bagpå.. Jeg har også selv haft "fornøjelsen" af at være passager på denne et par gange.
    - Og ganske rigtigt, som du skriver, sidder man helt ahelvede til bagpå. Faktisk så slemt, at jeg vil påstå at det er en af de mest ekstreme siddesstillinger, også i blandt andre racer-maskiner. På min Fireblade sidder man væsentligt bedre, selvom det heller ikke er komfortabelt.

Én ting er, at personen bagpå ikke sidder ret godt, men det bliver også væsentligt hårdere for køreren med de ekstra kg på håndledene. smiley

Mit råd; Drømmer du om en R6'er, så køb den. Kærlighed vinder over alt, og er du forelsket, lærer du at leve med det. smiley
    - Men skal du bruge den som touring-mc for 2, ville jeg se efter andre alternativer. smiley

• #2   10. maj 2013 Den cykel er fysisk for lille og for stejl til to - sorry. Skal I sidde to så skaf noget der er egnet til to. Bagsædet på en R6 er og bliver en "nødløsning". . Prøv at kigge på en TDM i stedet.

• #3   10. maj 2013 Det bagsæde der er monteret på en R6 fra 06 og frem er kun til "pynt".
    Passageren sidder af røven til ,og så meget forover at kørsel belaster føreren en hel del.

• #4   10. maj 2013 der skal heller ikke side nogen beg på en r6 eller en r1 for den sag skyld de kommer til og side en halv meter over føren og det er også bare død vægt smil

Kommentér på:
Søger Yamaha r6 ejere !

Annonce