{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Simonsen
Simonsen
Tilmeldt:
16. maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 893

Begynder hest {{forumTopicSubject}}

Skal snart til teoriprøve og køreprøve. Og vil selfølgelig gerne have en cykel og køre på.
Overvejede lidt om man skulle købe en ældre japaner, til 15-20k, eller en ny kineser, som denne.. http://www.dba.dk/qingqi-sport-qm125-2d-125/id-91238953/ syntes personligt at den ser fræk ud. Ud fra devisen, at en ældre japaner, højst sandsynligt skal have lavet lidt oftere service, og reparationer. Så tænkte om det ville være billgere at starte på ovenstående cykel.
Har googlet mig frem til at de laver scootere for Peugeot og Suzuki. Og som nogle af de eneste kinesere, tester og tjekker det de laver. (link fjernet)

Råd modtages med kyshånd. Men tag med i betragtning, at jeg er studerende, så en ny 125'er der kan køre et par år, kontra en buttfuck.. japaner. Is the question, my dear...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder hest
Kommentér på:
Begynder hest

Annonce