1.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kan den sænkes? Kan den sænkes?

Hej Alle.

Min kæreste overvejer på det kraftigeste at tage kortet, hvilket jeg selvfølgelig kun kan bakke op.

Det eneste der holder hende tilbage, er når nu hun er færdig hvilken cykel vi skal købe til hende?!

Hun er på grænsen til dværgestørrelse, med meget korte ben (overdrivelse fremmer forståelsen?!)
Så mit spørgsmål er, kan en cykel som den jeg har "sænkes" så den bliver lavere?!
eller er der en anden "sportscykel" på chopper-højde?

Michael.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan den sænkes?
  • #1   11. jul 2006 Hun skal da bare have en indreg. pitbike så smiley hehe

• #2   11. jul 2006 Ja den kan sagtens sænkes. Ellers kan du være heldig at finde en Honda VTZ250. Den har en god højde. Kawasaki GPZ500s med 16" forhjul kan også anbefales.

/
    Jesper

• #4   11. jul 2006 Min fætters kæreste har fået en GS500E hvilket er sænket alt hvad den kan... det ska lige siges at hun er utrolig lidt høj smiley nok også omkring græmsen til "dværghøjde"...
    Men det kan sagtens lade sig gøre smiley Ihvertfald på en GS500E smiley

MVH Anders

• #5   11. jul 2006 Kender det alt for godt:)

Har hun prøvet at sidde på sådan en som min?? jeg er kun 158 cm... sååå der er ikke så meget ben...

Jeg har selv spurgt alle ang. at få en mc sænket... og ja, man kan sænke NÆSTEN alle... dog ødelægger man køreegenskaberne..

• #6   11. jul 2006 Jeg tror ikke det bliver noget problem at finde en cykel som kan passe hende. Problemet ligger mere på den cykel som hun skal tage kort med. For det skal være en stor cykel ellers får hun kun det "lille" kort, så jeg vil istedet for finde en køreskole som har store cykler, men som hun kan pase.

• #7   11. jul 2006 CBR600F1 er også god til de lavbenet.

• #9   11. jul 2006 dem i nævner er næsten i crosser højde i forhold til min sænkede stivstillede HD..

• #10   11. jul 2006 Jeg tog kørekort på den nye CBF 600, med sædet i bund var den meget lille.. alt for lille til mig, og jeg er kun 185 smiley

• #11   11. jul 2006 Hey, ved ikke hvor du bor, men MC-Huset kan ihverfald sænke cykler. de sænkede min for 200kr, og de kunne sænke den meget. Ring og spør smiley
    www.MC-Huset.dk men for guds skyld lad dem ikke lave andet!!!!!!!!!!!!!!!

• #12   11. jul 2006 Hej Alle..
    Tak for alle de gode råd smiley

God vind til alle..

• #13   11. jul 2006 Hvis ikke HD er sagen, kan en Japaner også gøres lav. Min har 59 cm sæde højde.

Med venlig hilsen Preben

• #14   11. jul 2006 Min kæreste har samme prob. Hun er ca 160 cm. hun va oppe at sidde på mange forsk. cykler inden hun bestemte sig. Vi havde bla. oppe på en gixxer som din. Nu er det jo ikke den mindste 600 ccm rent fysisk, og den virkede voldsom til sådan en lille pige, men fik at vide at den kunne sænkes, men hun droppede den da hun syns den blev for voldsom rent fysisk.

Vi var noget tid efter ved Rydberg og kigge. Han havde Kawasaki ER6 til at holde. Hun var oppe og sidde på den, og en halv time senere havde hun købt en helt ny !!!!Den har den kæmpe fordel at der kan fås lavere sæde til den, er det ikke nok kan det sænkes også. Vi har lige bestilt et lavere sæde, så sædehøjden komme ned på 76 cm, mener jeg, og så er det samtidig 10 cm smallere end det org sæde. Det kommer til at passe perfekt med at hun når jorden med flad fod på begge fødder.

Hun købte cyklen inden hun begyndte på kortet. Da hun startede kunne kørelæreren tilbyde en gammel tung BMW at tage kort på. Det var heller ikke så godt til hendes højde. Jeg kørte hendes egen mc til omsyn, og fik den omsysnet så den kan bruges til skolecykel. Det kostede 250 kr, og så har hun taget hendes køretimer på hendes egen mc. Hun skal forresten til køreprøve på fredag, og håber hun består ;o)

• #15   12. jul 2006 Til Johnny
    Det lyder rigtig lækkert for din kæreste.... ønsk hende held og lykke på fredag... håber derefter hun kan få skoleskiltet af og kører selv.

• #16   12. jul 2006 alt kan sænkes. større sænkning er dog nemst/billigst med monodæmper bag

• #17   12. jul 2006 Vibeke>>

Jamen jeg er ret sikker på hun består. Hun virker til at have styr på det. Kan jo være vi kan mødes til en tur engang. Vi bor i Grenå ;o)

Kommentér på:
Kan den sænkes?

Annonce