12.974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

jakob
jakob
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Politimotorcykel(uden afgift) pris? Politimotorcykel(uden afgift) pris?

Hej mcg, jeg har fået købt denne mc til en auktion, nu vil jeg hellere sælg den videre.

jeg gav cirka 30.000 for den og regner med mindst at få det samme for den når jeg sælger den. hvor meget tror i jeg skal sætte den til så det lyder mest realistisk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politimotorcykel(uden afgift) pris?
  • jakob
    jakob Tilmeldt:
    jun 2013

#1   7. jun 2013 ps Det er en Yamaha Fjr 1300 ABS 2006 en meget fin stand og har gået 75.000km
    starter og køre som den skal

• jakob
    jakob Tilmeldt:
    jun 2013

#2   7. jun 2013 Billede fra siden

profilbillede
  • #3   7. jun 2013 Kunne forestille mig den skal være rigtig billig for at du kan få den solgt. Det kan godt være kørertøjerne ved politiet er vedligeholdt men de får altså gas fra start til slut når de kører. Også når de er kolde. Jeg ville personligt ikke eje noget der var kørt af politiet..

• #4   7. jun 2013 Tror desværre ikke du får solgt til ret meget over 30k. Prisen i Tyskland ligger umiddelbart lidt over 35 men med meget lavere km tal.

• #5   7. jun 2013 Noget af det bedste rent mekanisk har jeg hørt.

• jakob
    jakob Tilmeldt:
    jun 2013

#6   7. jun 2013 så i mener jeg skal sætte den til 30.000kr?

• #7   7. jun 2013 Sæt den til 39000 eller 40500 og vent på at nogen forelsker sig i ideen og prutter dig 3-4-5000 ned.

Markedet er nok ikke lige til profit på sådanne brugtsalg.
    Hvis du vil af med den hurtigt tjener du ikke mege end et par sedler.

• #8   7. jun 2013 Nogge: hvad er det for noget pis.. en politi mc, kører patrulje, og bliver de tilkaldt,så kører de udrykning..

Det er sku da ikke sådan at en MC betjent, med relativt mange hjerneceller, starter SIN mc, ja, motorcykler er personlige, modsat patruljevogne... og tæver livet ud af den..

Det ville sku klæde folk, hvis de vidste bar elidt om det de udtalte sig om.

• #9   7. jun 2013 Jeg ved skam noget om det, for jeg har sjovt nok fået det afvide af en betjent. Ja de kører patrulje men hvor mange gange tror du ikke lige de får en alarm når de er på stationen og maskineriet er koldt? Det sker tit! Det kan godt være en motorcykel betjent passer bedre på sin cykel men nu er det jo ikke hans så tvivler på han behandler den som om det var hans egen uanset om den holder hjemme i hans garage eller ej.
    Du har set for mange film hvis du tror politibetjente kører rundt og patruljere en HEL Vagt.

Så ja det kunne være du skulle vide hvad du snakker om før du begynder at snakke lort til andre...

• #10   7. jun 2013 hvorfor har politiet solgt den ?
    og hvorfor er den uden afgift? politi biler osv er der da normal afgift på?

• jakob
    jakob Tilmeldt:
    jun 2013

#11   8. jun 2013 kim m. alle politiets patruljekøretøjer er uden afgift, grunden til den er blevet solgt er at de har fået de nye 2012 modeller

• #12   8. jun 2013 Bare det at det er en EX poltit-cykrel gir den en vis form for værdi for mig, jeg syntes at det ville være cool at køre på sadan en, så "jeg" kan ikke se at det gør den mindre værd, tværtimod... mine 5 cents

• #13   8. jun 2013 Enig.
    Ville også lade klisteret fra politiklistermærkerne sidde, og måske købe en hvid flipuphjelm til den smiley smiley

• #14   8. jun 2013 Den auktion du har købt den på/ved - er det den samme "type" - som når der sælges koster mv.?

Hvor annonceres disse auktioner?

• #15   8. jun 2013 Ved ikke med danske politi mc'er, - men her kan du ind imellem finde hærens mc'er ordonnans og politi cykler.. Og tyske politi cykler.. smiley

http://dk.bca-europe.com/Default.aspx

smiley (du skal accepterer cookies for at kunne bruge siden..! )

• #16   8. jun 2013 Foregår på proff auktioner f.eks. i Vejle fra kl 10 om morgenen, til ca 15-16 lt efter hvor mange nr der er med.

• #17   8. jun 2013 Allan..??
    Altså som i ..: http://dk.bca-europe.com/Default.aspx som ligger i Vejle..?

Eller er det et hemmeligt sted.. smiley Kun du kender..?? smiley ;-)
    Hvilket sted refererer du til..?

• #18   8. jun 2013 Jeg mener at kunne huske at der blev solgt politi biler på aktionen ved sjælandsbroen i KBH, om det er samme aktion der er flyttet ned på sluseholmen eller det er skats aktion er jeg lidt i tvivl om...

• #19   8. jun 2013 Jonas - hvad er afgift og andet indtil den står på gaden..?
    Du må nok beregne din pris efter det..?!

Du konkurrerer nok med en som denne.. Hvilket jeg syntes umiddelbart virker billigt..
    (link fjernet)
    Ellers en fin maskine hvis man er til den slags..;-)
    Held m salget.!

• jakob
    jakob Tilmeldt:
    jun 2013

#20   8. jun 2013 det er en auktion hvor de sælger flere forskellige ting fra politiet, som politibiler, politimcer, bortauktioner for politiet og mange andre køretøjer

• #21   8. jun 2013 Ha..ha.. Den har vi vist fanget Jonas.. smiley

Men..

Hvor..?

smiley

• jakob
    jakob Tilmeldt:
    jun 2013

#22   8. jun 2013 http://www.dabbilauktion.dk/index.php/katalog.html

Sydhavn i københavn. køb af køretøjer uden afgift kræver speciel tilladelse

• #23   8. jun 2013 Det største problem med dem, er alle de huller der er lavet, og så mangler den ofte et nyt sæde. Har selv set på politi mc, men det blev for dyrt, af fjerne alle spor. Ellers bliver de jo holdt med service, og nye stumper hvis noget ikke er 100%

Kommentér på:
Politimotorcykel(uden afgift) pris?

Annonce