{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygskjold igen
  • #1   9. jun 2013 Hvis det er textil eller stort læder du køre med, så vil jeg anbefale at beholde skjoldet, et indlæg i en textil dragt sidder ikke specielt godt fast, så vælter du er det ikke sikkert det sidder det rigtige sted... men kan selvfølgelig godt se at det vil være nemmere at have i jakken i stedet for seperart.

  • #2   9. jun 2013 Det er læder tøj og sidder ret stramt

  • #3   9. jun 2013 Jeg har faktisk lige bestilt ny jakke, og et forcefield L2 skjold, som skulle komme i den kommende uge smiley At det sidder i jakken har jeg intet problem med, det er så bredt, at selv hvis jakken vil dreje sig lidt ved styrt, er ryggen godt dækket.. SÅ ingen erfaring endnu, men får lige om snart, men synes det er smart med de bløde materialer der bliver hårdt ved slag, det må give god komfort ved hverdagsbrug smiley

  • #4   9. jun 2013 Jeg har også tit overvejet et indbygget skjold i stedet for det separate, da det jo ville være noget mere handy, men der er mange, der siger, at det ikke er lige så godt - bl.a. har jeg på dragtdesignerens (eller D-wears eller hvad det nu hedder...) hjemmeside læst, at et indbygget skjold i værste fald kan smutte op i nakken og give anledning til alverdens væmmeligheder smiley Det undrer mig nu en del, at en dertil indrettet lomme i jakken skulle være dårligere til at holde skjoldet på plads end de stropper og mavebælte med velcro, der sidder på et separat skjold.
    Måske nogen herinde har en mening om dette...?


  • #5   9. jun 2013 Syntes de seperate skjold er svære at få til at sidde ordenlig når tøjet sidder stramt og det er jo mest ved hoften det bliver hvor det skal.
    -Juel- du må endlig skrive når du har fået jakken hjem og har prøvet at køre lidt med den.


  • #6   12. jun 2013 Jeg skal nok skrive Søren smiley Jakken kom i går en Held Awara, uha den er lækker smiley Skjoldet kommer nok fredag smiley

Kommentér på:
Rygskjold igen

Annonce