{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

fotoceller i Hartzen {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen som har erfaring med hvis man ryger ind en af deres fotoceller i Harzen ? får man tilsendt bøde eller ?

området er stort set ødelagt nu med alle de fotoceller der er sat op
over det hele samt begrænsning på 70 km/t

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fotoceller i Hartzen
  • #1   9. jun 2013 Aarhh, ødelagt .... der er måske en håndfuld ved vejkryds på hovedveje og i byer.
    Har aldrig fået noget tilsendt, selvom de sikkert har flere vellignende fotos liggende i Tyskland.

• #2   9. jun 2013 Er blevet blitzet i bil og har ikke fået noget med posten.. ca et år siden

• #3   9. jun 2013 På motorcykel tror jeg ikke du skal frygte at få noget. Vi fik taget adskillige billeder da vi var på tur, der er intet sket. 7-9-13.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #4   9. jun 2013 Kører ofte i området og de vender (ofte) kun forud, dvs. at de ikke tager billede af din nummerplade. Og som Preben ligeledes gør opmærksom på, så er det kun (næsten) opsat ved større vejkryds og indfaldsveje - ikke ude på de gode svingruter! Forøvrigt - hvis du skulle være så "heldig" at være kandidat til en hilsen, så er bagatelgrænsen på EUR 70,- (beregnet på tysk fart/bødestørrelse), så du skal gøre dig særdeles umage for at høre noget....

Sandsynligheden for at møde den tyske udgave af Jens Betjent er faktisk større på svingstrækningerne - når vejret er godt - og de er kreative ift. at gemme sig væk. Og så er der afregning ved kasse #1 + garanti for kontrol af potter/larmeværk!

• #5   9. jun 2013 Mig og min kammerat blev blitset dernede på mc sidste år . Vi hørte aldrig noget..

• #6   9. jun 2013 Det lykkedes mig at blive blitzet tre gange på vej hjem ud af harzen mod Braunzweig, har aldrig hørt noget for det.. smiley

• #7   10. jun 2013 Min kammeret modtag en bøde i sidste uge, fra vores tur til Italien sidste år.
    Så der kan gå langt mellem de kommer...

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #8   10. jun 2013 Pr. 18/4-2013 var Italien ikke på listen ift. inddrivelse af bøder i Danmark, så den kan vennen kaste væk.... Skulle han til gengæld dukke op i Italien med samme reg. nr. og blive stoppet, tja, så fanger bordet... så kører han ingen steder førend den gamle bøde er blevet betalt. Surt for den der overtager et reg.nr. med et "hængeparti"...men men smiley

Kommentér på:
fotoceller i Hartzen

Annonce