837 visninger
|
Oprettet:
God forslag? {{forumTopicSubject}}
Hey. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde en rigtig fed v2 model.
Så kom endelig med nogle gode bud.
På forhånd tak
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.054
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
Min...
En harley.
Du er nok nød til at komme med lidt flere kriterier..
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 198
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
så hvis du skal længer omkring kan du med fordel andvende en forlænger ledning..
mvh
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 153 Svar: 1.056
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
At hente is? Cruiser
At pendle mange km på NTV eller VX800
Sjov og ballade - SV, TL 1000, Ducati - især monster kører gerne på et hjul, Honda Hawk/Bros, VTR
Der er masser af muligheder - V2 er en god ting - de lyder ordentligt og de har i reglen noget bundtræk - og så lader de sig drosle uden egentlig at miste andet end topfart.
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
Så får du et par ekstra v2'ere med som back up..
Umuligt at råde dig.. Hvormange gysser kaster du efter den..?
Osv.. Osv.. Al det de andre også siger.. Siger jeg, - gange to..
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 114
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
God forslag?