{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Dorthe R
Dorthe R
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 3

Hjælp med ødelagt udstyr {{forumTopicSubject}}

Hjælp jeg har været påkørt og skal nu have en lille klat for ødelagt udstyr.

Så kom jeg til at høre at nogle mener at man skal have for jakken også, da man ikke kan genbruge beskyttelsen i jakken, lige som med hjelmen.
Er det rigtigt ??

Venlig Hilsen Dorthe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med ødelagt udstyr
  • #1   20. jun 2013 Din indbo forsikring dækker påklædningen, så snak med dem, nogle ville prøve at snakke sig fra det.. rent sikkerhedsmæssigt er der ikke noget i vejen for at genbruge jakken medmindre at der er synlige fejl, eller at syningerne er gået op..

• Dorthe R
    Dorthe R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 3
    #4   20. jun 2013 mange tak..
    Det er ikke min egen men modpartens forsikring der skal dække.
    De har selv skrevet at jeg bare skal skrive en liste, hvis jeg ingen indboforsikring har. Og har lige opdaget at jeg ikke var dækket ved mine forældres indbo (selvom jeg på papir bor hos dem)

• #5   20. jun 2013 Hvis det er modpartens forsikring der går ind og dække, så skriv alt det på du kan komme til! Jo mere kan du være heldig at få, i den sidste ende.....

• #6   20. jun 2013 Tøjet er jo ødelagt, ridser skræmmer og flænger er nok til at få nyt

• #7   20. jun 2013 Du skal få dækning via din egen indboforsikring, som så henter pengene på modpartens ansvarsforsikring, hvis ellers det er modparten der har skylden.

Husk at de ikke må afskrive beløbet for alder alene, men kun må foretage afskrivning, hvis de skadede genstande havde nedsat nytteværdi, inden skaden.

Kommentér på:
Hjælp med ødelagt udstyr

Annonce