{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteran forsikring af ik helt original mc
  • #1   25. jun 2013 De kræver 2 billeder af cyklen, og lader man det være optil dem at kigge på billederne og tage stilling derfra, er det sjældent de ikke vil forsikre dem.

• #2   25. jun 2013 egentlig er det jo en skod regel de har lavet lige dér smiley ...

• #3   25. jun 2013 Min er hos GF og de har accepteret den trods kåbe, styr, udstødning, bagende osv ikke er helt mangen til billedet i MC Revyen årgang 1986.
    Jeg havde samme bekymring som dig men den gik rent igennem.
    Klub er intet krav der - kun eksisterende bilforsikring.

• #4   25. jun 2013 Ikke alle går op i detaljer, eller kender de dem bare ikke?
    I alm.Brand har jeg clasikker forsikret en GS850 ´79, men med en Eml sidevogn fra ´96.
    Og den veteran klub jeg er medlem af det er Mc Touring Club, muligvis er det ikke alle cykler i Touring der er veteran, men så er medlemmerne det jo , hi, hi
    Endelig noget for det medlemsskab

• #5   25. jun 2013 Hvad snakker vi om som er uroginalt? Der er altså meget som går ind under bagatelgrænsen. Alm brand / nordisk veteran er ihvertfald gode at snakke med. Hvis du ikke vil være med i en klub opkræver de 300 ekstra, så du kommer op på omkring 800 kroner.

Men så kan du jo lige så godt være med af en billig klub.

Grunden til at reglen er der, er jo nok at de ikke vil have en "60" gammel harley som egentlig ligner og står som en ny moderne motorcykel.

• #6   25. jun 2013 ja ... det er rigtigt ... Der var det dér Harley drama ... jamen så tak tak rockerbasser for at lave verden mere besværlig ....

• #7   25. jun 2013 morten, i dag er det jo ikke kun harley'er. Der findes mange 70'er japanere med upside down forgaffel, større motor, alufælge med kæmpe skiver og ny lakering. Det er jo det samme.

Så er det vel fair nok de ikke skal have samme forsikring, som dem som har en ordentlig stak veteraner som stort set ikke laver andet end at blive pudset på smiley

• #8   25. jun 2013 Reglen blev til at starte med jo lavet også for at stoppe den større mængde at stjålne Harley´er som "flød" ind i DK og "pludselig" var gamle Harley´er i super fin stand .. Det var meget svært for Poiltiet at rydde op i .. Samtidig blev man dér opmærksom på at de gamle Harley´er ( der nu var ½ mill værd ), var ofte ejet af folk på overførselsindkomst ... Derfra ideen om forsikring af originale veteraner ...

At er veteran i almindelighed bliver forbedret, og det skulle gøre den dyere i forsikring, det syntes jeg nu ikke at jeg er specielt enig i ..

Kommentér på:
Veteran forsikring af ik helt original mc

Annonce