{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.518 visninger | Oprettet:

MC vask i Aarhus {{forumTopicSubject}}

Jer der bor i Aarhus, hvor vasker i jeres bikes?

De fleste tankstationer har spande osv. (beskidte) koste til rådighed. Det gider jeg ikke bruge, jeg har selv koste og sæbe, men jeg savner dog en vandslange eller noget i den stil, til lige at vaske det værste skidt af inden man begynder at sæbe ind og vaske ordenligt.

Findes der en tank hvor det er nemt at vaske sin MC?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC vask i Aarhus
  • #1   25. jun 2013 Som du selv siger, så er det næsten kun de hersens møgspande der er tilbage på tankstationerne...... Men det kommer sig af, at folk førhen ikke ville betale for en regulær vask og i stedet vaskede hele bilen på pladsen foran vaskehallen, med det vand og børster der var til rådighed.....
    Fx på Haahr tanken der lå ved Scandic på Ringvejen, var der mulighed for at få spande med vand og sæbe udenfor vaskehallen, så man lige kunne rykke fx fælgene over inden den egentlige vask - det var der så flere og flere af Bispehavens beboere der fandt ud af og begyndte at vaske deres biler bagved tanken.... der var jo gratis sæbevand og børster! ;o(

    (Intet racistisk ment i ovenstående - har også set etniske danskere gøre det samme!)


  • #2   25. jun 2013 Der er vaskeplads til mountainbikes ved Uno-x på havnen mon ikke den også kan bruges til motorcykler

  • #3   25. jun 2013 I kan kan da bare smide vejen forbi Randers S. Så skal jeg da nok smide slangen ud på vejen og en spand varmt vand kan jeg da også klare.

  • #4   25. jun 2013 Go stil Klavs N
    Det er Biker stil smiley
    Mvh
    Jan


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #5   25. jun 2013 Nu er ungdommen jo meget modstander af at være med i en klub, da det er for dyrt.
    Men jeg giver 100 kr. pr md, ink opstalding med G4S alarm, fuld udstyret værksted og vaskerum med kalkfrit vand.
    Men ellers, tag din egen børste/svamp med, og lad være at bruge tankstationens fælgbørste


  • #6   26. jun 2013 brug en fiberklud.... god opfindelse...og have med sig
    og der er som regl en spand med sæbevand man kan lave refuuel i på en tank


  • #7   26. jun 2013 Som Rasmus b siger forenden af jægergårdsgade.



  • #8   26. jun 2013 Jaaa det der klub halløj er ikke velset ....trist for dem der ikke gør det har da selv 10 steder der kan vaskes i kraft af klubben og det er bar internt hvis jeg skriver det offentligt er der mange andre "brødre" fra andre klubber der melder sig smiley det samme med et sted at sove uanset hvor i landet har jeg gennem klub netværk en der ligger hus lejlighed eller grasplæne til en overnatning eller to
    Mvh
    Jan


  • #9   26. jun 2013 Et par punktummer og kommaer kunne nok gøre foregående tekst noget nemmere at forstå!

  • #10   26. jun 2013 Ved ikke om det er ordblindhed eller hvad, også lige meget.

    Jaaa, det der klub halløj er ikke velset ....trist for dem der ikke gør det, har da selv 10 steder der kan vaskes i kraft af klubben, og det er bar internt.
    hvis jeg skriver det offentligt er der mange andre "brødre" fra andre klubber der melder sig.
    det samme med et sted at sove, uanset hvor i landet har jeg gennem klub netværk en der ligger hus, lejlighed eller grasplæne til en overnatning eller to.
    Mvh
    Jan


  • #11   26. jun 2013 Ordblind ja
    Men det er der jo nogen der ikke kan modstå at kommenterer på i stedet for at forstå budskabet
    Trist men pyt livet er for kort til at være sur


  • #12   26. jun 2013 Ingen sure miner her smiley
    Der er plads til alle.


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #13   26. jun 2013 Hvorfor så kommentere hans mangel på punktummer og kommaer?
    Jeg forstod helt fint hvad han skrev.


  • #14   26. jun 2013 Jeg har efterhånden været her et par år så mon ikke der er en enkel eller 30 før dig der liiiiige skulle pointerer at du er bedre til at stave og tegn sætte... Det tror jeg nok der er. Punktum. Og måske det er en anelse træls altid at skulle se på bare fordi jeg ikke vælger at sidde og læse kun fordi det kunne være bedre grammatisk . Derfor er det sku trist at se gang på gang en der lige skal stråle lidt mere på bekostning af andres mangler eller fejl TRIST
    Mvh
    Jan uden punktum komma og alt det fine noget jeg ikke kan


  • #15   27. jun 2013 Du skulle nu prøve med noget grammatik Jan.....

    :o)

    (ironi kan forekomme...)


  • #16   9. jul 2013 ved q8 i Fredensvang rundel i Højbjerg, den store rundkørsel, kan man gå ind i butikken og låne sådan et sæt med 6-7 forskellige rens gratis, så skal du bare have dig egen børste/fiberklud med

  • #17   9. jul 2013 Skulle der være i 8300 Odder, at nogen mangler vaskeplads, så ruller jeg gerne vandslangen ud til indkørslen - og der er sikkert også kaffe på kanden smiley

Kommentér på:
MC vask i Aarhus

Annonce