7.716 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Tur til Normandiet om ca. 14 dage. Tur til Normandiet om ca. 14 dage.
Hej alle...
Jeg går kraftigt og overvejer, om jeg skal tage banditten et smut til Normandiet om ca. 14 dage.
Jeg har vedhæftet et billede af den rute, som jeg regner med at tage.
Hvordan er det med kørsel på MC i Tyskland, Holland, Belgien samt Frankring?
- Er der ikke mange betalingsveje i Frankring?
- Betaling på disse veje kan vel foretages med et visakort?
- Hvordan er det med den gule vest i disse lande? skal den være på eller skal den blot medbringes?
- Er der ellers andet som jeg skal tænke på, eller er det bare afsted?
0 synes godt om
sep 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 134
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
Lad være med at overveje.. bare gør det! Ser ud til at være en rigtig fed tur!
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 306
gul vest ja, skal bruges ved haveri, Fdm anbefaler alcoholmeter i frankrig, hvis de nu skulle finde på at håndhæve loven, som altså er vedtaget.
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.414
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 306
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 602
Skal jeg gi dig et godt råd, så sørg for at ha benz på kværnen til søndag for mange af tankstationer har lukket søndag og kun åbent til kort betaling(ikke udlandske kort)
Når du er lige omkring le havre så gør dig selv den tjenste lige at smutte forbi étretat det er en meget hyggelig by med en fantastisk strand(forsøg at vær der til lavvande)
I stefet for at kører over pont de normandie så sigt efter pont de tancarville. Kort efter broen er der et fyrtorn der hedder phare du roc, der er en fantastisk udsigt over seinen udmunding og pont de normandie.
Lige inden du rammer motorvejen igen ved pont de normandie er en by der hedder honfleur, hvis man er til lidt kultur er det en dejlig dog turist plaget lille by.
Hvis det skal være smukt kan kyst vejen fra trouville og vest på anbefales, man kører gennem alle de små strandbyer næsren nede ved vandet og der er mange sving, det er dog noget langsommere end motorvejen.
Ellers er blå skilte=motorvej grønne skilte: route national
Mvh simon j
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 13 Emner: 80 Svar: 441
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 602
Tur til Normandiet om ca. 14 dage.